Jdi na obsah Jdi na menu
 

bdm :o) (radka, 28. 07. 2008 13:29)

zkusim :o))

radce :-) (bdm, 28. 07. 2008 12:03)

Radi, tak to, prosím, taky zkus nebrat tak vážně :-).
Tak,... a u nás už je zase léto, tak se tu mějte pěkně a pokud možno tak šup šup mezi lidi :-))).

kouzlo nechteneho :o) (radka, 28. 07. 2008 08:48)

jedim hrebenem :o)))

jeste bych (radka, 28. 07. 2008 08:31)

chtela rict, ze jsem si dovolilapouze nastinit muj pohled na vec. Kazdy ma svuj pohled. A ani ja a ani druhy nema patent na pravdu. Je treba i zivot brat s nadhledem, nebrat se moc vazne.
Cim vic ruznych pohledu se sejde tim lepe si najde kazdy sam pro sebe svoji individualni odpoved.
Protoze to nejhorsi je cesat jedim hrebenem. Ze tak jak ja tak i jini. A ze to co je pro me dobre je dobre i pro ostatni.

bdm (radka, 27. 07. 2008 20:23)

za tim hodnocenim Jessie jsem mela smajliky :o) To prece byla jasna skatulka :o)) TAkhle to nefunguje. Vazne jsem zacala psat v momentu kdyz jsme se snazila vysvetlit ze kazde odsuzovani nekoho-neceho je subjektivni a vychazi z nasich osobnich skatulek (vzorcu nebo predstav)

nevidim nic divneho na tom, ze nesnasis to nebo tamto. Mas urcity moralni vzorec a prekroceni tohoto vzorce te popuzuje. A odsuzujes ty kteri tvuj moralni vzorec prekracuji.
Ja se na to divam trochu jinak. Existuji urcite zakony a ty trestaji lidi kteri ublizuji jinym.Pokud neni dotycny púotrestan zakonem a mam potrebu se vmesovat, tak muzu samozrejme mu dat pres hubu. Nebo jednoduse ty zvirat vzit k sobe a "zachranit je". Ono je to podobne i treba u lidi co jsou kruti k detem. Jak chci zamezit aby nebyli? Co chci delat? Vzit deti k sobe?
Ono se lehce odsuzuje ale podstatne hure zasahuje zpusobem ktery by prinesl reseni.
Lide odsuzuji protoze jim to prinasi dobre pocity. Vymezuji se vuci "zloduchum, nadavacum, tyranum zvirat, fasistum" a citi se tim podstatne lepe. Protoze oni by prece neco takoveho nikdy neudelali. A lpi na touze byt lepsim, spravedlnejsim, hodnejsim nez "tamten zloduch". Presto jsou s nim zvazani. Zakonem protikladu. Jedou na jedne lodi.

Bdm. pnejsem fasistareber si to jak chces. Ted jsem to psala vazne. mam uplne na haku vsechny petice a protesty proti necemu a za neco. Jsem presvedcena ze kazdy si ma jit svoji cestou. Ze ukazovani na "vady" jinych jsou k nicemu. "vady" jinych byly a budou. Nemam potrebu je soudit.

Tak ještě... (bdm, 27. 07. 2008 19:57)

Tak já to tedy vysvětlím, ať nedojde k něčemu nechtěnému :-).
Radi, v momentě, když jsi napsala Janě "Jenom z te jedine vety bych muzu udelat kompletni analyzu Tvoji osobnosti" jsem začala tušit nějakou čertovinu :-)). Myslela jsem, že to bude (a je) všechno tak nějak odlehčené a veselé. A že to tak zvesela myslíš i Ty.
A k tomu vzorci: napsala jsem, že podle mě takhle nefunguje a svůj názor snad můžu mít taky, ne? :-))

Ale napíšu proč si myslím, že nefunguje:
když vezmu, co nemám ráda na druhých já (nebo nesnáším - pojmenovat si to může každý, jak chce) a co podle Tvého vzorce bych měla nosit v sobě, tak to zkrátka tak není. Např. dost nesnesu sprosťáctví. Takové ty lidičky, kteří za každým slovem používají "ty vole" a v řeči se jim to hemží samým orgánem. A věř mi (nebo to aspoň zkus), že tohle já v sobě určitě nemám. Další věcí je třeba moje netolerantnost ke špatnému zacházení se zvířaty. Nesnesu to, nemám to ráda - podle Tvého vzorce, bych já zřejmě měla být ta, kdo je krutý ke zvířatům. A tak to prostě není. Nesnesu projevy rasismu - jsem snad rasista?..... a takhle by to mohlo jít dál.
Takže proto jsem napsala, že tenhle vzorec podle mě nefunguje. Je to můj pohled a v žádném případě nechci někomu brát jeho filosofii.

ja to psala (radka, 27. 07. 2008 19:35)

naprosto vazne. je to moje filosofie a nikomu ji nenutim. Psala jsem o ni u sebe a ted o ni pise i cerna kocka :o) http://blackcatblog.net/?p=423

Ona se pta jak prezit v densi dobe kdy musime bojovat o preziti? A ja rikam ze neni treba bojovat. Ze je treba jen jit svoji cestou. Porad dal.
Kolikrat me zarazi ze to co je pro me tak jasne, polopatisticke, jini nevidi. Mrzi me to, ale nic s tim nenadelam :o))

radce, Blance (Jessie, 27. 07. 2008 19:23)

No vidíte, já to vzala vážně a pokoušela se najít ten "pevný bod", protože diskutovat v proudu volných asociací a přeskakovat z bodu na bod nedokážu. Já vážím každé slovo, které napíšu a každé napsané slovo beru vážně. A už by tu byla neshoda, protože to každá bereme jinak :-).

radce (bdm, 27. 07. 2008 19:16)

Jejda, Radi, tak to promiň. Já nevěděla, že to myslíš vážně. Já se Tě nechtěla dotknout. Jen jsem si v určitém okamžiku začala myslet, že si děláš legraci - ale proti té já taky nic nemám.

Jessie (radka, 27. 07. 2008 19:11)

ono to je horsky potucek ... pevny bod neexistuje... napadlo me kolik z nas si rekne kdyz neco hleda: to jsem ale blbec, kam jsem to jen dala :o) Z toho by mohla vyplynout definice blbce jako nekoho kdo furt neco hleda.
Nebo jsem nestastne rekla klukovi ktery furt zapominal ukol (i kdyz ho mel na stole) ty jsi ale blbec. Sice jsem toho slova litovala ale pozde. Je blbec ten co zapomina? Nebo ja kdyz jsem tuhle vytku vypustila z huby?

Snazim se zrelativizovat prisne soudy. Protoze vsechny nase soudy jsou subjektivni. Vse vychazi z nasich pocitu ktere jsou tak nestale :o))) A tak i blbec nema dlouheho trvani. Rozplyne se v momente kdyz se na nej podivame jinak.

radko :-) (Jessie, 27. 07. 2008 19:05)

Ty mi připadáš neuchopitelná jako horský potůček, proto se snažím nalézt pevný bod :-).

bdm.... (radka, 27. 07. 2008 18:49)

ja to pisu prece jen jako proud myslenek. Nemam patent na spravnost. to co pisu muzete hned hodit za hlavu jakoby to nebylo. jakobych nenapsala nic.

Takze neni treba smajliky. Staci zmackat pomyslny list a fouknout do proud slov.

omluva (radka, 27. 07. 2008 18:46)

to predtim jsem psala ja :o))

:-)))))) (bdm, 27. 07. 2008 18:46)

Jani, tenhle radčin vzorec podle mě nefunguje, tak se do něj nesnaž něco nacpat :-)))). Mám pocit, že radce tam chybí kopa smajlíků :-))))).

a abych ti odpovedela na otazku (Jessie, 27. 07. 2008 18:40)

Ten kdo si lehce pro sebe definuje blbce aniz by vedel co to vlastne blbec je (jak vlastnost dela blce blbcem) tak je sam blbec.

A pokud povazuje za blbca hloupeho cloveka, tak to je uplne pod uroven. Hloupy za to nemuze ze je hloupy. Ma to v zivote podstatne tezsi nez chytrolin.

Jessie (radka, 27. 07. 2008 18:38)

Jak ti mam odpovedet?
Ja ti prece odpovedela. Co je vtipne? Je to porad NOvotneho, domacka videa, ironie, zesmesneni protivnika, legracni slovo? Co z toho je pro tebe vtipne? KOlik lidi tolik nazoru. Humor je neco velice subtilniho. Nekdo se smeje tomu, ze ten druhy spadl do louze. Je takovy clovek v louzi vtipny?
Nesouhlasim ze vetsina lidi obdivuje vtip. To je pouze tvuj dojem. A mozna i fixni idea.

A ze vetsina lidi nesnasi blbce. Tak tam jsem uplne v koncich. Protoze pro kazdeho je blbec nekdo jiny. Takze podle toho KOHO nesnasi poznam co v nem asi hryze a jake brevno to ma v oku. Blbec jako takovy neexistuje. Staci se vcitit do "blbca" a zjistis ze zadnym blbcem neni. A naopak. Staci obratit role a ... Ehm.
Ja neznam blbce. Je to jen subjektivni uhel pohledu.

bdm:o)) (radka, 27. 07. 2008 18:31)

zebych prece jen neco umela?

radko (Jessie, 27. 07. 2008 18:31)

Ale to já klidně přiznám, jsem blbá a nejsem vtipná :-)). Tos mě špatně odhadla, ješitná nejsem vůbec.
Ale neodpověděla jsi mi na tu otázku: většina lidí obdivuje vtip - není tedy většina vtipná? A většina lidí nesnáší blbce - je tedy většina lidí blbá?

Radce :-))))) (bdm, 27. 07. 2008 18:25)

Radi, Ty jsi fakt super krasobruslařka :-)))))).

Jessie (radka, 27. 07. 2008 18:22)

Zkus se zamyslet nad tim co jsi napsala. Kdo je blbec? A kdo je vtipny?
Jenom z te jedine vety bych muzu udelat kompletni analyzu Tvoji osobnosti :o)))

Touzis byt vtipna (na obeti nehled) a mas paniku z toho ze bys mohla byt za blbca. (hehehe, ber s rezervou ale je to tam)

bdm ehm :o) (radka, 27. 07. 2008 18:18)

obdivuji lidi kteri neco umi dobre (treba malovat, hrat na hudebni nastroj, nebo jsou skveli remeslnici) a souvisi to s tim ze ja neumim poradne nic. A chtela bych. Ovsem jak starnu tak jsem se s tim smirila a tak je i ten obdiv spise takovy subtilni. Neni to lpeni na vlastni neschopnosti.

A co nesnasim na jinych? Zatim jsem na nic neprisla :o)) A pokud uvidim trisku v oku jineho tak se hned zamyslim nad brevnem ve oku svem :o) A je klid.

radko, (Jessie, 27. 07. 2008 18:15)

to by potom ale většina lidí neměla vtip a byla blbá, protože všichni obdivujou vtipné lidi a nesnášejí blbce.

bez Ježíše :-)) (bdm, 27. 07. 2008 18:09)

Radi, a teď se přiznej – koho (nebo co) obdivuješ Ty a koho (nebo co) nesnášíš? :-))))))
Ale ono to mohlo vyznít, že obdiv k někomu je něco negativního – já jsem to tak ale určitě nemyslela. Já taky některé lidi obdivuji a k některým dokonce vzhlížím – setkání s takovými mi posunuje laťky a to je podle mě dobře.

A těch možností, proč se tedy někteří pořád střetávají, asi moc na výběr nebude: buď chtějí – je to jejich vůle a nebo vlastně nechtějí ale něco rozhoduje za ně :-)))

Jani, a virtuálně já uznám cokoli :-))))

Jessie (radka, 27. 07. 2008 17:16)

Presne :o))

Blanko... (Jessie, 27. 07. 2008 16:51)

s tím velkým prostorem máš samozřejmě pravdu, v reálu kolikrát "musíme", tady "nemusíme". Jen jak potom vysvětlit to neustálé střetávání i těch, co by se podle těchto pravidel měli vzájemně vyhýbat?

Ježíši, (Jessie, 27. 07. 2008 16:43)

Blanko, to né, že nerozumíš, ale že to třeba virtuálně neuznáváš, tak jsem to myslela, protože na mě i ta psaná slovíčka neuvěřitelně působí a cítím za nimi vyzařování živých lidí - no a co to vlastně je, že jo :-)?

Zrcadlení - radko, ty máš zajímavou logiku: když něco obdivuju, tak mi to chybí, když něco nesnáším, tak je to moje vlastnost. Takže když obdivuju někoho, že je vtipný, tak mně vtip chybí, když nesnáším blbce, tak jsem sama blbá, chápu to správně :-))?

u obdivu (radka, 27. 07. 2008 15:33)

se opet muzeme setkat se zrcadlenim. Ten koho obdivujeme ma nejaku vlastnost kterou si cenime ale ktere nemame dostatek a po ktere marne touzime.

Pokud mame vseho tak akorat tak snad ani obdivu nepodlehame.

Bdm., ze kazdy den zacina znovu a kostky jsou znovu rozhozeny je bouzel u me normalni vec. Kazdy den vletim do te same diry a smeji se tomu samemu vtipu. A divim se stejnym a stejnym situacim :o) Mam pak furt pestry zivot plny prekvapeni. (to konstatoval muj muz ne ja.) Duvodem muze byt ze jsem blb nebo ze mi je spousta veci natolik jedno ze si je nezapamatuju.

Ještě k tomu "vyzařování" (bdm, 27. 07. 2008 13:44)

Jani, fakt mě máš za takového debila, který nerozumí výrazu, že z někoho něco "vyzařuje"? :-))))))

Jessie, 27. 07. 2008 12:31 (bdm, 27. 07. 2008 13:32)

Chápu. A ano, souhlasím s tatínkem. Jenže tatínek neznal virtuální svět :-)). Hledat v lidech to dobré (a co to vůbec přesně je?!) je asi nutné v reálném světě a v prostředí, kdy s lidmi musíš sdílet nějaký prostor (je jedno jak velký, prostě s nimi musíš být v kontaktu). Tam to kolikrát nejde jinak, než se snažit vidět jen to „dobré“, aby vůbec nějaká komunikace mohla probíhat.
Jenže „tady“?! Proč? A jak chceš nějaké „dobré“ najít, když jsi odkázána jen na písmenka na monitoru, na to, co bylo napsáno dříve a co můžeš předvídat, že bude napsáno příště. A proč to vůbec hledat, když ta písmenka tě ničím neoslovují? Navíc je tenhle prostor tak strašně velký, že i ti, kteří si myslí (a chtějí), že jsou všude, tak vlastně jsou jen rozprášená zrníčka, která ani nejsou vidět. Tak proč se do něčeho nutit? Proč číst něco, co ti nic neříká, nic ti nedává a už ani nerozesmívá…..…. masochismus? :-))))

P.S. Dobře tedy - s tím fanklubem se polepším :-))

Blanko, (Jessie, 27. 07. 2008 12:31)

ty jsi ale na můj fanklub ošklivá :-))). Musím se jich zastat, chudáčků...:-).

K tomu obdivu - mě učil můj táta, že si mám z každého člověka vzít to dobré a něco se od něj naučit, a že každý něco takového má. Proti tomu by mluvilo snad jen to, kdyby měl někdo tak negativní vyzařování, že by se mu člověk opravdu raději měl vyhnout. Jenže "vyzařování" - a tvoje vědecké chápání světa :-)?

Jani,.... (bdm, 27. 07. 2008 12:14)

... já myslím, že oni psali hlavně o sobě :-))). Jen si neuvědomují, že jejich obdiv k někomu nemusí sdílet ostatní :-))). Ale to jsou malé věci :-)))

A Jani, kdyby člen Tvého fanklubu napsal rozumnou věc, tak bych určitě byla ve střehu :-)). A určitě bych si nějak ověřovala, jestli si jeho nick někdo nevypůjčil :-))).

KDO, CO (Jessie, 27. 07. 2008 12:06)

To je pravda, nedokážeme to oddělit, nikdo to nedokáže. Jen jsem chtěla říct, že kdyby mi sem některý člen mého fanklubu napsal rozumnou věc, tak ten názor nebudu zesměšňovat jen kvůli autorovi. (Oni ale nic rozumného nenapíší, protože to jednak nedokáží a jednak jsou zablokovaní, že já mám tak ubohý fanklub, ach jo...)

Blanko, ty ale tím, že ignoruješ jisté nicky zpochybňuješ psychorozbor, který o nás napsali na misantrop - že nás ten pán silně přitahuje - nevím už kterou z nás, možná všechny, nemůžu to tam teď najít :-).

Jen tak něco :-) (bdm, 27. 07. 2008 11:26)

Já tedy nevím vůbec nic o tom, jak „tam“ debata probíhá a probíhala ale jen něco k tomu KDO nebo CO píše. Pochybuji, že někdo ty dvě věci dokáže oddělit. I nicky přece mají svou historii, legendy :-) a vazby. A s každým nickem jsou spojena nějaká prohlášení z minula. Takže pro mě je třeba důležité KDO tu určitou věc říká. A taky se mi to stává filtrem – v tom smyslu, že tam, kde se nějaký nick vyskytuje, tak tuhle lahůdku si ráda nechám ujít :-)))).

Radi, a „Kazdy den zacina znovu a role se rozdeluji znovu a znovu.“ – to je jako by ses každé ráno probudila s vymazánou pamětí, a to myslím nejde. I když neříkám, že občas by to nebylo dobré :-))). Ale nejde to. Věci a lidé (a nicky) mají svou historii a člověk má svou paměť.

Jessie (radka, 26. 07. 2008 21:14)

Ani ne, B.I.to pochopil jak to bylo mysleno a kdyz se podivas dal tak pokracuji v debate. To jsou vsechno metafory, to nebyl zadny utok. Taras si taky vygooglil ten odkaz a bez problemu diskutuje. Ani jeden nenarazil na nejake neferove jednani, mzeni nebo prekrucovani. To jsis spise ty vybrala (zrcadlo) pro svuj pripad a neco jsis domyslela.
Oni dva to vzali tak jak to bylo mysleno. v pohode.

radko (Jessie, 26. 07. 2008 21:06)

Ne, to nebyl názor, radko, to byl útok, s podsouvanými názory, který ten druhý neřekl, například u těch vlaštovek nešlo přece o snížení populace ničením vajíček, ale o to, že je nesrovnatelně humánnější zničit vajíčko, než nechat trápit živého tvora. Když takhle někdo přinutí druhého bránit se proti tomu, co netvrdil, tak je to moc ošklivý nefér způsob debaty a co se týče mě, tak už obvykle nepokračuju. Je to známka, že druhý diskutovat nechce.

Jessie (radka, 26. 07. 2008 21:00)

je uplne fuk ktera radka. Nehraje to zadnou roli. Kazdy den zacina znovu a role se rozdeluji znovu a znovu. Je zbytecne se zazdivat na starych pozicich. To ani nikoho krome vas dvou nezajima.

Jessie (radka, 26. 07. 2008 20:58)

A vygooglila jsis ten odkaz z posledniho prispevku? B.I. se k tomu postavil vecne. REkl svuj nazor a rekl ze nema chut ani silu hledat argumenty a ze si je kazdy muze vygooglit sam. A tak jsem to udelala a podivala jsem se co mel na mysli. Neco ztakoveho existuje, ale odkazy vedou vetsinou ke kvasinkam a tak...

Ja nazor B.I.nesdilim, ale tenhle nazor je plne legitimni. Nevidim na nem nic poburujiciho.
Kazdy smi mit prece nazor jaky chce. Nemusi ho menit proto ze nekdo jiny ma nazor jiny. Ale muze rict co si o tom mysli :o) To je taky legitimni.

Ještě... (Jessie, 26. 07. 2008 20:55)

... k tomu KDO říká, CO říká: nejsem si jistá, jestli všichni vědí, že radka s malým r je jiná osoba, než Radka s velkým R :-). Tímhle vysvětlováním jsem možná trochu popřela to předchozí, ten život je tak složitý... :-)).

radko (Jessie, 26. 07. 2008 20:36)

Nelíbil se mi způsob, jakým se k celé věci postavil b.l.. Nemám sílu to vysvětlovat. Tvého příspěvku se to netýká vůbec, ten byl dost bystrý.
Nebo jinak: nehodnotí se tam CO se říká, ale KDO to říká. A to se mi vůbec nelíbí.
Na tom blogu jsem byla skoro poprvé a dělala jsem si iluze, že ta parta, která převálcuje kohokoliv, kdo vystoupí proti komukoliv z ní, byť s věcným názorem, tam nefunguje. Byl to omyl, funguje.

a kdo to ted byl (radka, 26. 07. 2008 20:04)

ten vetrelec? A kdo byla ta smecka?

Je tem Tvym analyzam vubec nerozumim. Jaka demaskace zpusobu. Kterych? jessie to je hrozne obvinujici. Strilis tezkym kalibrem, primo kulometem. A ted ani nevim na koho a kvuli cemu. (prekrucovani, mlzeni, nefer debata)

Co bylo prekroucene, zamzene a nefer debatovane?

re: www.parzez. blog.cz (Jessie, 24. 07. 2008 15:52)

Jsem ráda, že máme stejný vkus - tam je to opravdu zajímavé, uklidňující, dá se tomu věřit.

Ale Blanko, že ty máš tak skálopevná rozhodnutí ohledně některých lidí, to žasnu :-). Dost o tom přemýšlím, protože ty se nemýlíváš.

www.parzez. blog.cz (bdm, 24. 07. 2008 14:47)

... i ten jsem přečetla. To je mi moc blízké. Ten důraz na přítomnost a že jsme sami tvůrci svých pocitů,...... hodně z toho vidím stejně. Za to díky, Jani :-)

Aha :-))) (bdm, 24. 07. 2008 14:03)

Aha - vidíš, tak to dopadá, když jde někdo někam předzaujatě :-))). Úvod jsem přečetla, pak přešla až dolů (...jsem myslela, že tam je první komentář :-))), a TÍM jsem skončila. K Lišce jsem se ani nedostala (asi bohužel). Vzala jsem to omylem od konce a to byl (je) pro mě konec :-))))).

podle me nemela (radka, 24. 07. 2008 14:03)

ale to snad nebylo predmetem clanku a ani diskuse.

Mluvilo se o tom, ze kdyz se budou mit hodne dobre (po zkusenosti vyspelych zemi) tak budou mit mene deti.

Ale hodne dobre se asi nebudou mit kdyz jim bude nekdo egefektivne pomahat. Podleme to takhle nefunguje. Zejmena tam kde je uplne jina kultura

radko, (Jessie, 24. 07. 2008 13:54)

... ono se ani tak neřeší, jestli pomáhat nebo ne z nějakých morálních důvodů, to by bylo jiné povídání. Mně to trochu připadá jako snobská móda posílat tam tu a tam nějaký milodar, něco jako odpustky, pošlu tam něco, co mě nezabije, všude o tom kecám a opájím se pocitem, jak jsem dobrá...

Mě ta debata zaujala z toho pohledu, jestli by měla rozsáhlá efektivní pomoc zbídačelým zemím vliv na snížení populace, která je hrozivá a zabíjí naši planetu.

Blanko :-) (Jessie, 24. 07. 2008 13:49)

...počkej, tím myslíš úvodní článek, nebo příspěvek Lišky (ten je tam první)? To jako že to má k Darwinovi daleko a je to pod tvou úroveň :-))?
Ale i tak děkuju, že ses objevila a podívala se tam.

A je vymalováno :-)))) (bdm, 24. 07. 2008 13:20)

..... skončila jsem u prvního příspěvku :-))))))

Janě :-) (bdm, 24. 07. 2008 13:14)

Sakriš, Jani, já taky musím něco dělat! :-))) A vidím, že za tu dobu, co jsem tady nebyla, tak tady pěkně nachumelilo :-)). Ale mám aspoň hotovo! Na Darwina vždycky ráda kouknu, ....... i když osoby a obsazení už mi dopředu nesedí :-)))).

nevim zda (radka, 24. 07. 2008 09:37)

DArwin souvisi s pomoci v Africe. To tema jsme mockrat probirali.

Asi je nejlepe v tomto si predstavit sam sebe jak sedim v Africe a drzim svoje decka v naruci kolem. Myslim ze i tohle je duvod soucitu ktery evropsti lide maji vuci lidem trpicim genocidou ci suchem. Kdysi informace nebyli, clovek to ani nevedel. Stejne jako nevedel kolik lidi se postrilelo v Evrope nebo v Americe, ze nekoho zavreli v Cine. Nevedeli jsme to a tim nemeli nutkani to tam jit resit, nebo protestovat nebo to tam nejak chtit "napravovat". Krome toho jsme meli svych starosti dost.

Nez nekdo pociti nutkani jit napravovat jinou zemi takby se tam mel na nekolit let odstahovat aby ziskal představu jake to tam vlastne je.O co jde.

Nekdy i to prijde jako leceni nemocne mysicky kterou jsme omylem prokoply motyckou v zahradce. lecime si tim vlastni komplexy.

Zkus tohle, (bdm, 18. 07. 2008 13:49)

... to sneseš :-)))))
http://www.youtube.com/watch?v=-qIHXR8jQr0

Ale no tak :-))) (bdm, 16. 07. 2008 17:25)

...zase ji tak nepřeceňuj :-))) Ty ji sama dáváš dobré nápovědy :-))) Já myslím, že ty tenhle ocásek za sebou vlastně chceš :-)))))). A ona ti to vždycky sežere :-))))))))))

re: Pane jo! :-))) (Jessie, 16. 07. 2008 16:59)

No jo, ale není to zrovna příjemný pocit být pronásledovaná takovým pitbulem (fakt výstižné :-)) křížem krážem po celém internetu...
Ale je dobrá, to musím uznat, to bude tou profesí - chytit stopu, zakousnout se a nepustit. No a času má v práci dost, jak je vidět.

Pane jo! :-))) (bdm, 16. 07. 2008 16:13)

Koukám, že ta Radka je ti v patách neustále :-))). Kam se vrtneš ty, tam i ona :-)))) Ona snad už ani nemá svůj životní prostor - ta má jen ten tvůj :-))). Ta je jak zažraný pitbul :-)))) Ale řeknu ti: uhlídat tě, to dá fušku - ta snad nedělá nic jiného než pořád hlídkuje :-)).

Milá Jessie (Prolhaný a kluzce proradný šmejd... :), 15. 07. 2008 23:45)

Mezi "nemyslela jsem to tak, pokud to tak vyznělo, tak se omlouvám" a třeba "myslela jsem to tak, ale neměla jsem dostatek informací, zmýlila jsem se a omlouvám se" je drobný rozdíl. To druhé je omluva, to první zbabělé kličkování. Mohla jste říct na rovinu: "Omlouvám se za nařčení, nevěděla jsem přesně jak to bylo" a bylo by, já bych to rád přijal. Vy se místo toho trapně vymlouváte, že jste to tak nemyslela. Pak by to ale nedávalo smysl, že? Kdybyste to tyak nemyslela, tak byste to ke mně asi nepsala, že?

No, ale aspoň si tu můžete s Tarasem pofňukat... ;)

Tarasi, (Jessie, 15. 07. 2008 23:23)

strašně moc mě mrzí, že Helmut zmizel... Kdybych to tušila, byla bych si něco aspoň okopírovala. Byly tam úžasné věci, vtipné, moudré, nádherná parta lidí. To by člověk brečel, že je to pryč. Chtěla jsem si nějaké pasáže uchovat, třeba to o převzetí moci komunisty, nebo jak to bylo, četla jsem to sice často, ale povrchně a ve spěchu. A spoustu věcí jsem ještě nečetla vůbec.

A to všechno kvůli jednomu slizounovi? Stál vůbec za to? Dneska jsem si asi tři hodiny myslela, že je to chlap, že celkem ustál můj výpad a že jsem mu křivdila. Tak jsem se omluvila a hned mě ta lítost přešla, tomu pánovi se už omlouvat nebudu. Nemusím lidi, co považují slušnost za slabost.

Za ten link bych byla moc ráda. Znám konfrontaci, pavouky, tribuna. Jestli to nechceš psát sem, tak: jessie9@seznam.cz . Ale myslím, že nebudu sama, kdo by se chtěl s tebou dál setkávat. Vím o lidech, kteří Helmuta četli, i když nepsali.
Děkuji, že ses ozval.

Jessie, (Taras, 15. 07. 2008 22:46)

frajeřina určitě ne, námitka, kterou mi předhodil citovaný Resonabilis, totiž že zadarmo užívám systém Bloguje, který vymyslel onen Arthur Dent, a kterého zároveň ostře kritizuju (hnusí se mi jeho kluzká proradnost a prolhanost), ta má racionální jádro. Sice se dá narušit námitkou, že Dent ten svůj krám prodal společnosti LAAR, pak tam nějakej rok jako zaměstnanec dělal admina, ale už v době, kdy jsem Helmuta zřizoval, tak byl pryč, neměl s Bloguje nic společného, ale pachuť zůstává. No a když se kamarádi v podstatě ztotožnili s Resem a nesouhlasili ani s mojí kritikou Denta (která, mimochodem, sedí jak tamto na hrnci), tak mi nezbejvalo nic jiného, než vyvodit důsledky. Neboť já jsem - na rozdíl od Denta - nic neprodával, psal jsem Helmuta jenom pro radost svou a kamarádů, no a když mi jeden z nich vyčetl to, co vyčetl, tak u Bucků zhasli.
Ten děj je ještě trochu složitější, odehrál se na jistém blogu, jehož admin si nežádá publicity, ale zeptám se ho, jestli ti můžu dát link.
Ale diskutuju pořád, na Konfrontaci mám článek, akorát Helmuta už nebudu resuscitovat, to je uzavřená záležitost. Ve všech směrech.
Dík za zastání jinde, ale dám ti dobrou radu: Vyprdni se na ty šmejdy.

ouha :-))) (Jana F., 15. 07. 2008 21:55)

Nějaký kiks, já myslela, že jste zabanovaná, Radko :-). No dobře, když už se vám to povedlo, nechám vás tu, jako výstražný příklad, proč vás tady prostě nechci. U aTea máte masku, tady (a na oase) se projevujete taková, jaká opravdu jste.

......... (1234, 15. 07. 2008 21:40)

A ještě něco. Naučte se číst. Přečtěte si (jestli to zvládnete), můj příspěvek č.6. Zkuste to nahlas. Potom možná tomu psanému slovu porozumíte. Když ne, tak jste větší blbec, než jsem doufala.

:-) (1234, 15. 07. 2008 21:31)

Pán blogu není hajzl, a tudíž nechá vyjádřit každého. Narozdíl od hajzlů, kteří hází sračky na druhé a nenechají je, aby reagovali. Kdybyste náhodou nevěděla, tak hajzla s velkým H myslím vás.

ufff... (Jana F., 15. 07. 2008 21:24)

Tak se přiznám, že jak jsme se s Radkou zase rafly na Chucpe, tak jsem čekala se zvědavostí a mírnými obavami, jak zareaguje pán blogu - tipovala jsem sama pro sebe různé varianty, ale převezl mě a příjemně překvapil - komentář 123.

muzika (Jana F., 14. 07. 2008 20:52)

No jo, když já mám absolutní hluch a hudbu vnímám jen srdcem :-)). Ale snažím se, fakt, protože věřím tomu, že když se tobě, Blanko, tahle muzika líbí, tak na ní něco musí být, zrovna tak jako věřím jiným lidem co se týče třeba kultury a vkusu. Tak až budeš mít zase nějaký takový bonbónek, tak mi ho, prosím, taky nabídni :-).

Jani,.... (bdm, 14. 07. 2008 20:34)

....ale je ti jasné, že mně šlo hlavně o tu muziku, že?! :-))))) To video je jen takový přílepek :-))) Ale když budu v sobotu doma, tak asi na ten film kouknu.

Blanko :-) (Jana F., 14. 07. 2008 18:51)

Tak to jsem sledovala úplně bez dechu, kouzelné záběry a ta hudba dokonce nerušila ten dojem :-)). Moc krásné, díky.

Taky něco - pozor na uši :-))) (bdm, 14. 07. 2008 16:54)

http://www.youtube.com/watch?v=QcSnTJv903A&feature=related

Ať víš, že i tvrdá muzika může být pěkná :-))) To video, které je u toho, ani zdaleka nevystihuje ten text, který vyjadřuje obdiv k těmhle těm pouštím kočovníkům. Mimochodem - včera jsem viděla v telce upoutávku, že ten film Hidalgo (u nás se jmenuje tuším Ohnivý oceán) půjde v sobotu v televizi.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář