Jdi na obsah Jdi na menu
 

:-)) (Jana F., 09. 03. 2008 11:01)

Zuziku, taky jsem se chechtala, ale je to dobré jen jako vtip :-). Zaprvé - k některým protivům bych si ani nečuchla, zadruhé - je to o feromonech a hledání co nejkompatibilnějšího imunitního systému.
Petře, tak to má asi být, já zas nechápu mužskou logiku :-)).

Jani (Petr, 09. 03. 2008 09:13)

Myslel jsem mýdlo jako symbol očisty vztahu a ne nástroj očisty těla (proto ty úvozovky). Funkci přitažlivosti muže a ženy chápu. Nechápu jen ženskou logiku: Pokud to"smrdí" mám to ráda, pokud ne, ...
Vždyť někomu smrdí, co jinému voní a naopak. Vždy jsem si myslel, že té ženě musí ten smrad vonět a ne vůně smrdět. (definice smradu: je to odpuzující vjem pomocí čichu) Ach ty ženy

:-DDDDDDDDDDDD (Zuzik, 08. 03. 2008 14:41)

Teo, tys mě dostal............ škoda, že nejde slyšet, jak se tu nahlas chlámu, chechechéééé.... chichi...
Jen bych to nenazvala vůní, ale pachem, tudíž je dělíme a páchnoucí a nepáchnoucí. A aby to nebylo tak jednoduché, tak páchnoucí je ten, co nám voní a nepáchnoucí je ten, co nám nevoní :-) A ještě dodám, že to páchutí musí být vzájemné... čili i samec se řídí pachem samice ....a když mu "nesmrdí", tak ju nechce :-D

No tak (aTeo von Chucpe, 08. 03. 2008 13:55)

proč se unavuješ s nějakou typologií?
Z hlediska samic se samci dělí na vonící a páchnoucí.
A můžeme jít od toho! :)

Jani přesně ! (Zuzik, 08. 03. 2008 12:43)

Proto říkám, že si dva "smrdí", tak to prostě v přírodě funguje a funguje to i u člověka

Choulostivé téma... (Jana F., 08. 03. 2008 12:40)

...to s tou vůní - já to pochopila ještě jinak. Prý jestli se dva lidi k sobě hodí se pozná až když si žena k muži čuchne, tak v tu ránu je jí jasné, jestli, jo, nebo ne. Přestože předtím to byl pro ni třeba ideál všech ideálů, tak na tohle se má spolehnout. A s mýdlem to nemá co dělat, fakt :-).

Gravere (Zuzik, 08. 03. 2008 12:37)

... tímhle to nezakecáš, ode mě to byla čistě provokačka, znáš mě, ale od tebe to už provokačka není.... ruku na srdce a přiznej si to... tady to přiznávat nemusíš :-)))... a já se budu tvářit, že věřím tomu, že to od tebe byla skutečně jen provokačka :-)))

Petře (Zuzik, 08. 03. 2008 12:34)

nepochopil jsi jednu zásadní věc ... když napíšu, že si s někým "smrdíme" tak to znamená, že přeskočila jiskra :-) ne že se o něj nemám zajímat a koupit si mýdlo :-))))
A bez emocí by tohle nebyl ten opravdový život!

Se Zuzikem (Petr, 08. 03. 2008 12:04)

v něčem souhlasím. Lidé si přidělávají problémy i tam kde žádné nejsou. Člověk by měl ale zůstávat nad věcí a nenechat se vyprovokovat a dělat ukvapené závěry.Také by neměl vidět nadávky a útoky kde nejsou .Nesouhlasím jen, že když si s někým "smrdíme", nemáme se o něj zajímat. Možná si smrdíme proto, že si potřebujeme podat navzájem "mýdlo" a ten smrad odstranit, abychom si lépe porozuměli. Potom by bylo soužití mezi lidmi hezčí a klidnější.. Dámy, dáváte do všeho moc emocí a to není zdravé. Přeji dobrou chuť k obědu.

Graverovi (Petr, 08. 03. 2008 11:52)

k btw: naprostý souhlas

hehé (graver, 08. 03. 2008 11:21)

jsem přesně věděl, koho na tu svou provokačku chytnu :-)))))

... (Jana F., 08. 03. 2008 10:52)

Jo, taky jsem nějaká přešlá...Čistím si zuby šampónem a na hlavu jsem si dala pastu na zuby...

Můj poslední příspěvek (Zuzik, 08. 03. 2008 10:13)

Já chlapy nerozděluji na žádné skupiny nebo podskupiny, stejně jako nerozděluju ženské. V podstatě nerozděluju ani lidi na baby a chlapy. Buď si s někým rozumím a je mi sympatický nebo ne. Možná se vám, skvělým psychologickým analytikům, bude zdá mé rozdělení příliš jednoduché. A v případě, že si s chlapem "smrdíme" je mi úplně fuk, jestli jeto darebák nebo pohodář nebo leštič bot. Je mi to jedno, klidně mě nazývejte kdokoliv krávou nebo debilem.... všichni jak jste tu si děláte ze života peklo svým vlastním přičiněním a děláte problémy i tam, kde nejsou. Taková já nejsem a nemám zájem, aby mě tady kdokoliv rozebíral jak se mu zlíbí podle své momentální nálady. Už delší dobu uvažuju, že sem vůbec nepatřím a že bych sem neměla vůbec chodit, dám si voraz. Nejsem prostě takový Ynteligent, jak vy ostatní... to je vše, co jsem k danému tématu chtěla říct. Mějte hezký den.

hehé (Zuzik, 08. 03. 2008 09:59)

jsem přesně věděla, koho na tu svou provokačku chytnu :-)))))

nepoužitelné (graver, 08. 03. 2008 07:48)

To je příliš zobecňující - zálěží na tom, kolik kategorií kdo zvládně. Někdo deset, někdo dvě a někdo třeba jen jednu("*každý* chlap je vlčák a má mozek v kalhotách").
btw: je potřeba dávat pozor na syntézu tvrzení: pokud má platit zároveň, že *každý* chlap má mozek v kalhotách a že chlapa dělá žena, pak z toho vyplývá, že žena z chlapa umí udělat pouze toho "mozka v kalhotách", což poskytuje vcelku jasnou představu o jejich mentálních kvalitách.
Mimo to, mozek v kalhotách stačí jen úplné krávě - a to ještě jen po omezenou dobu.

Přesné :-) (Jana F., 08. 03. 2008 07:11)

Ano, všechny tvoje podkategorie se dají zařadit do mých dvou kategorií :-). Navíc, moje "primitivní" typologie má praktické využití - každého chlapa, kterého potkám, si můžu okamžitě zařadit do jedné z kategorií, a vím, na čem jsem. Kdežto tvoje sice umělecké, vtipné, zábavné atd. rozbory jsou v praxi nepoužitelné :-).

Přesné?!?! (aTeo von Chucpe, 08. 03. 2008 00:42)

Ale houby s voctem, kečupem a křenovou omáčkou... To je stejné, jako bys rozdělila svět na Argentinu a Ázerbajdžán. Nebo ženský na slepice a blondýny. Prostě ti tam uniká spousta týpků, zasluhujících pozornost. Např. Borec, Mentor, Bulík, Frustrát, Kutil, Bachař, Mukl, Zmrd a spousta dalších. Pokud jsi poznala jen výše uvedené dva typy, nedivím se nízké míře tvé psychické stability. :o)

xxx (radka, 07. 03. 2008 19:21)

je klidnemozne ze vlcaci me obchazi obloukem, tak ze jsem zadneho nikdy na vlastni oci nespatrila :o)

radko (Jana F., 07. 03. 2008 16:21)

Máš zajímavé postřehy, fakt :-). Ale to rozdělení do těchto dvou základních kategorií mi připadá přesné, ať si Teo říká co chce. Pak může být ještě řada podkategorií, ale tohle sedne a každého chlapa si člověk může zařadit do jedné z těchto skupin. chválně si to zkus. Jestli neznáš nějakého vlčáka, tak to máš smůlu, ale ono je jich fakt dost málo :-).

malá radko (Zuzik, 07. 03. 2008 15:54)

Ale to je přece známá věc, že chlapa dělá žena :-)

xxx (radka, 07. 03. 2008 14:33)

tesim se na ty uchyly.
U tech dvou skupin mi ta jejich charakteristika neni zcela jasna.
Asi ten prvni asi jako nezkuseny backora (proto amater) a ten druhy jako zkuseny profesional (proto vlcak)

Tak zkuseneho profesionála neznam. Znam ruzne radoby tajtrliky co si masiruji ego svudnomuznymi pohledy a gesty. Jsou smesni.

A tech podpantoflovych blbu taky moc neznam. Bud jsou umlaceni a seslapani manzelkou do uplnych trosek (typ troska) nebo jsou manzelkami vypiplani do atraktivnich prijemnych spolecniku (typ skvely manzel) Oba typy jsou zavisli na sve zene. Zena je pak libovolne zveda a opet zaslapuje dle sveho natruelu ci inteligence.

Zatím nezapadám (Petr, 06. 03. 2008 19:36)

do žádné z uvedených skupin. Už se těším na ty úchyly...Tam se snad někam vejdu.Hurá, budu ve škatulce.....

Ale jo (Zuzik, 06. 03. 2008 19:22)

Kurník, Jano, taky sem musíš hodit takové parádní téma, když jsou ty daně a já nemám čas se rozvášnit ?!?!

Ale ne... (Jana F., 06. 03. 2008 18:50)

...nenapíšu, tohle je mé vrcholné umění :-)). Ale co bys taky chtěl od blondýny, ne?

Ale ne... (aTeo von Chucpe, 06. 03. 2008 18:42)

To je na typologii moc ploché. Muži se především dělí na svobodné a nesvobodné. Pak podle různých kritérií třeba nesvobodní na ženáče, mužáče a vězně ve výkonu trestu nebo na frajery, taktiky, tiktaky a podpantofláče... atd. Dělit muže pouze na amatéry a profíky z hlediska balení je amatérština. Mohl bych cosi poznamenat o velikosti sousta a podobně, ale třeba se polepšíš a napíšeš něco výživnějšího... :-P

No... (Jana F., 06. 03. 2008 18:42)

...já jsem doufala, že ty starší ročníky už by mohly myslet hlavou, ne :-))?

Chlapi (Zuzik, 06. 03. 2008 18:34)

Já si myslím, že každý chlap je vlčák a má mozek v kalhotách :-)
 

Komentáře

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář