Jdi na obsah Jdi na menu
 

Petře :-) (Jana F., 05. 03. 2008 14:19)

Neboj se psát, ale omluv tu zaraženou náladu :-). Tvoje příspěvky mi dělají velkou radost. A debatování se rozjede, až zas bude nálada, to se nedá nutit, však víš...

Tak už se bojím něco napsat. (Petr, 05. 03. 2008 09:44)

Napsal jsem příspěvek na 3 témata a všechna stojí. Lidi, jak dojít k porozumění když nekomunikujeme? Kdyby jste alespoň člověka poslali do řiti, tak to někam vede, ale ignorace ještě k ničemu nevedla.

Ivance (Petr, 27. 02. 2008 22:56)

Úlek to byl, přiznám. Já jsem totiž hrozně plachej...Přeji dobrou noc( pro všechny)

:-) (Ivana, 27. 02. 2008 18:57)

Petře já taktéž,nehodlám objíždět celou republiku k Janě já jela asi čtyři hodiny a to jenom pro to ,že tím směrem mám příbuzné a navštívila jsem jak Janičku tak i svojí sestřenici,bratránka se strýcem.“no ale teď to od tebe vypadalo,jako pořádný úlek!“ :-)))))))))))
Taky jsem názoru že je třeba si ze života vycucávat ty klady!

Ivance (Petr, 27. 02. 2008 17:32)

Už si tu připadám jak s Tebou na rande.Budeme muset dát šanci také ostatním. Ty dvě decky jsem myslel obrazně (jako, že nejsem uražený a Tvé názory chápu), já jsem totiž abstinent. Šlo mi fakt pouze o vyložení mého pohledu na svět a pomoc slabším. Vůbec ne o mou osobu. Já jsem na tomto krásném světě šťastný...Totéž přeji všem lidem. Proč se zabývat tím špatným, když je tolik dobrého.Rozlišujme co je doopravdy špatné a co nám jen osobně nevyhovuje.

:-)))) (Ivana, 27. 02. 2008 10:16)

Jaká pak omluva...tady není na místě..Petře to je smutný příběh.
Já začnu asi od konce to co mě nejvíc zaujalo...nemůžeš jít na dvě decky...ráda půjdu já,ráda by jsem poznala i tvojí ženu.
To co píšeš je bohužel krutá pravda.I tady je žena,která byla sražena autem..je nepohyblivá a člověk ,který jí velmi velmi ztížil život...
Petře nevíš..třeba mu také dlouho trvalo se s tím psychicky vypořádat. Rozhodně by se ale mohl revanšovat i lépe!
A pokud jsem napsala že s tebe cítím cokoli ...máš na to právo ..se zlobit! Můj tatínek byl bez nohy dožíval i s katetrem.Ovšem nebylo to zavinění druhé osoby a přesto vinil celý svět..A já mu nikdy neměla za zlé jakékoli nadávání házení ve steku věcmi...
Měl právo se zlobit……Měl i dny laskavé,radostné kdy se uchechtával úplným blbinkám :-))
Prostě někdy jsme nabití elánem,pozitivem a jindy jsme smutní,zklamaní,působíme negativně…..To je normální.
Myslím teď na toho tvého souseda v sídlišti..to je divné..sociálka má přístup k takovým věcem o kterých se ti ani nezdá. Dostane se ke všem tvým účtům,spoření atd"mají na to pravomoce" Třeba to auto není psané na něj atd. atd . To nemohu komentovat.
Ale máš zcela jistě pravdu ,že hodně věcí není v pořádku.
Já se omlouvám pokud na tebe mé hodnocení nějak zapůsobilo nedobře...nerada někoho hodnotím -(a snad to ani nedělám )...Totiž i když si člověk myslí:“tohoto člověka znám.“ Nikdy - NIKDY ho neznáš do hlavy, do jeho citů nevidíš "nevidím!!"

Když něco píšu nehodnotím ,pouze uvažuji z pár drobnůstek ,které já vnímám a zase každý člověk to samé může vnímat úplně jinak.

Ivance po oddychu (k 24.2) (Petr, 27. 02. 2008 09:07)

Proti Tvému boji za slabé absolutně nic nemám, ba ho chválím. Možná to vyznívá, že závidím, ale skutečně ne. Jen mi poraď, jak Ti sdělit skutečnost, která mě štve, abych tak nevypadal. Nad námi v sídlišti bydlí člověk, který má před domem Mercedesa minimálně za 2 melouny a každý rok jiného.Přepychový byt, chatu, chalupu. Dělá v Německu. Přitom jeho rodina i on sám bere sociálku v nouzi. Mě neštve ten auťák, mně stačí můj 30 letý žigulík, ale to, že ti chudí by mohli brát více, kdyby nebylo těchto příživníků ( o těch Šumavských už jsem Ti psal). Tedy nezávidím, ale pouze upozorňuji na velice rozšířený nešvar. V té zahořklosti to také není tak. U mě je to konstatování, že vše v boji za práva chudých není OK. Jak to napsat aby to nevypadalo zahořkle? Asi jsem chyběl na krasopsaní. Jinak jsi dala hodně na svůj, jak říkáš, "pocit", ale Tvůj pocit není mým myšlením. Hodně se mluví o lidech bez domova a že je jim nutné pomoci. Tady pod námi bydlel bezdomovec ve staré opuštěné vodárně. V zimě si zalezl do topného kolektoru. Jelikož jsem mu občas něco nosil, povídal si se mnou a dost mi řekl.Byl naprosto svým stavem nadšen. Na pivo si vyžebral, vydělal na sběru, neplatil daně, ubytování,topení, ani si nechodil pro podporu. Pak se pomocníci bezdomovců rozhodli, že mu musí pomoci. Párkrát ho vystěhovali do Naděje či Armády Spásy a když se stále vracel, zavařili mu vstupy do jeho "království". Kam se odstěhoval nevím, ale blíž k lidem určitě ne.Tím chci říci, že každá mince má dvě strany. Je dobré vytvořit pomocné systémy pro potřebné, dát jim opravdu důstojný život, pokud o to stojí. Velice mě mrzí, jak Tvůj tatínek prožíval podzim života. Víš, já tu motorku začal používat také proto, že jinak chodím o holi a pajdám. Na ní se dá zajet na místa, kam bych pěšky nedošel. Abych pravdu řekl, už se bojím něco napsat, abych zase nevypadal zahořkle či závistivě, to bych nerad.Takový skutečně nejsem. Ve svých dřívějších povídáních jsi psala o odpuštění. Tomu prominentnímu synkovi, který mě v 77. roce zmrzačil, jsem odpustil. Odpustil jsem mu 9 měsíců na posteli v nemocnici, bez možnosti položit nohu na zem, rozpadající se manželství, které se naštěstí podařilo slepit,10 let o 2 franc.holích, 6 operací, to že nejsem 31 let schopen si zatancovat, jít na delší procházku a o sportu, mimo skoku do řeči, ani nemluvě. Na ten stav si zvykneš,odpustíš(nesoudíš se, neposíláš na něj kouzla,), ale jak na to zapomenout, když zdravotní stav zůstává? A teď si představ, že ten prominent, jako pracháč, v dnešní době bojuje za práva chudých a bezmocných. Že by se někdy za těch 31 let zajímal o nápravu škody, kterou způsobil, ne. To není má zahořklost, jen ukázka charakteru některých pomocníků. Prosím Tě , nechytej na první našlápnutí. To skutečně není můj záměr. Jen jsem chtěl vysvětlit můj postoj k pomoci druhým.Pomáhat, ale nevnucovat. Jinak bych s Tebou klidně na 2 decky šel. Já se neurážím a beru i názory druhých. Pa, Petr
Ostatním se omlouvám, že se k tomu ještě vracím, ale motorka zavolala a tak jsem musel dva dny vynechat a také Ivanku uklidnit.

Nuda v Brně ? (Ivana, 26. 02. 2008 10:07)

Graver píše:"To mi nějak uniklo"
-"příště si dej bažanta,když to máš daleko na toaletu"
-Dobrá rada nad zlato,že..Už to dnes bylo lepší pane Gravere?

Graver píše:"No, někdo neudrží moč,někdo zas myšlenky."
-Ano to máte pravdu "co já v hlavě to hned na jazyku."

"No, tak nic. Když k tomu nemáte video"
-Na co video???? Bude-li třeba,tak to zopákneme :-)) Nemusíme se těšit pouze z minulosti,ze vzpomínek :-)))

"Vy to máte z Králova Pole o dost dál...musíte to,jako Brňák věděl lépe"
Graver píše:"Já jsem tam pracoval. Měl jsem takový bílý kabátek."

-Tak to jóóó..
No já takové místa nenavštěvuji...tudíž chápejte to jsem nemohla vědět!
-Ale jak to Vaše cosi tady čtu..."je to tam asi nakažlivé,že?"

Nuda v Brně... (graver, 25. 02. 2008 19:16)

"příště si dej bažanta,když to máš daleko na toaletu"
No, někdo neudrží moč, někdo zas myšlenky...
"Podrobnosti se nech zajít,nemusíš mít taky od všeho"
No, tak nic. Když k tomu nemáte video, tak to stejně musela být awful party.
"Vy to máte z Králova Pole o dost dál...musíte to,jako Brňák věděl lépe"
Já jsem tam pracoval. Měl jsem takový bílý kabátek.

tady se jeden opravdu nenudí (Ivana, 25. 02. 2008 11:40)

"To mi nějak uniklo"
-příště si dej bažanta,když to máš daleko na toaletu.

"Podrobnosti by nebyly?"
-Podrobnosti se nech zajít,nemusíš mít taky od všeho!

"Fakt jsem nic nepila"
-Člověk může všelicos,ale musí to umět zdůvodnit...Pokud né, svedeme to na satana!Či štamprdle.

Nech brouka žít:-)) "Čurymury do papuly" - tak to sedí :-)
-Taky si myslím,že na takové MŮRY z blogu oaSa ...je to až nejvýstižnější úvod :-)))

"Koukám, že každej do těch Bohunic tak blízko nemá :-)))."
-Každej...to je přízvuk Brňáka,že? :-))))))))
-To máte pravdu..každý NÉ. Vy to máte z Králova Pole o dost dál...musíte to,jako Brňák věděl lépe -uznávám :-))))

tady se jeden opravdu nenudí (graver, 25. 02. 2008 08:34)

"Nerad jsem Tě přivedl do tohoto stavu"
To mi nějak uniklo, že už se konalo setkání příznivců Oázy. Podrobnosti by nebyly?

"Fakt jsem nic nepila"
No, jak správně říká Jana, u někoho je to jedno...

"co se všechno v našem státě najde za úchylné existence"
Slabý odvar. Ještě jste neviděla mé nejlepší kousky.

"Čurymury do papuly" - tak to sedí :-)

"co *ji* máš za zlé X Nechej *jí* žít"
Svatá prostoto... Už s tím fakt něco dělaj...

"Už musím končit,začínám mít ráži...Začala jsem si uvědomovat..že se musím ovládnout-skončit"
Koukám, že každej do těch Bohunic tak blízko nemá :-)))

Jaké že bylo to téma? :-( (Ivana, 25. 02. 2008 00:06)

"Netýká se pochopitelně členů spolku oaSa, o těch si pište, co chcete"..

Čurymury do papuly.No co o nich mám psát:-( "takový póóóvl já ani nenavštěvuji." Byla jsem tam jednou a žasla jsem co se všechno v našem státě najde za úchylné existence.Ale slyšela jsem,že paní Radka,která používá hodně nicků i pseudonym 1234 a navštěvuje mnoho blogů je Brňačka...do Bohunic kousek. "Hmmm,to bude asi tím".Ale nevím Jani co ji máš za zlé,na blogu není nebezpečná nikomu neublíží,nikoho neznásilní,nikoho nezabije,ohně nepodpaluje atd.....Nechej jí v klidu žít i s její úchylkou tam jsou pěkně ve svém chlívečku a kdo se cítí ať se k těmto nemocným lidem přidá.Pokud možno zavřou za sebou dveře!...Ať se nemoci nešíří. Děkujem :-)

Jaké že bylo to téma? (Ivana, 24. 02. 2008 23:11)

"Jo, Ivanko, nadále žádné náznaky, ani G., prosím :-)"
Tak tedy vám povím ten blog H stojí za Ho...
OPRAVA:
Tak tedy vám povím ten blog H stojí za houby
-tudíž tam „blog H „škoda času...
- či škoda plýtvání energií...
-zdraví je dnes o hodně dražší..."pozor na to"
-spánek je lék na všechny neduhy...

Fakt jsem nic nepila :-)))
I když jsem tady někde četla ,že je to úplně jedno,že se to kolikrát ani nepozná.
Mimochodem Jani Becherovka i Fernet se bere v rozumných dávkách jako lék!!!
Kdo rád červené ? Je prý chutnější i zdravější než bílé víno. A doporučuje se jedna deci na dobrou noc na trávení ,jako doplněk redukční diety“spaluje tuky“ Ještě jednou, aby si to někdo špatně nedávkoval - JEDNO deci!!!!!!!!
Dobru noc přeji všem i těm co pouze nakukují.

:-)) (Ivana, 24. 02. 2008 22:05)

To né Petře… jak jsem napsala..."Už musím končit,začínám mít ráži."
Začala jsem si uvědomovat..že se musím ovládnout-skončit…. Nerada by jsem se tě jakkoli dotkla …To víš já za práva slabých jdu přes mrtvoly :-)))) Potom by mě to mrzelo,měla jsem dojem,že jsi životem zahořklý a koukáš pouze na své problémy-MOŽNÁ,neznám tě!!!!!
Já když mám pocit,že jsem někde,někomu ublížila bolí mě to dlouho a moc o tom přemýšlím.

S tím tatínkem...to jsem podotkla jako impuls..na tuto větu od tebe: "Prodej majetek a budeš mít.To se Ti nezdá nespravedlivé?"
A vůbec jsem z tebe cítila závist směrem k těm sociálním příspěvkům.
A tatínek byl hodně citlivý,vnímavý,úzkostlivý "ze svého mála by se i s cizím rozdělil"
Je pravda,že jeho zdravotní stav byl špatný,že by na tu motorku "posledních 20 let" ani nevylezl."odešel ve svých 78 letech"A snad proto,že tím byl odstrčený od světa-sedící celý den pouze u okna "hodně si stěžoval na svůj bolavý život." :-)))

Nerad jsem Tě (Petr, 24. 02. 2008 21:09)

přivedl do tohoto stavu, promiň, to nebylo vůbec mým cílem. Nepochopil jsem jen zda jsem tak špatný, že se tatínek musel obrátit v hrobě, nebo proč? Opravdu si nestěžuju na nic jen uvádím, že jsem bojoval za jinou věc, než tu teď je.A všem se proto omlouvám. Dávám prostor těm mladším a tak to snad má být.
Ivanko, i Tobě vše dobré, mnoho štěstí a minimum zklamání. Dobrou noc. Petr

Už musím končit,.... (Ivana, 24. 02. 2008 20:27)

...začínám mít ráži.AHOJ VŠE DOBRÉ
"valorizacemi." Dnes má, má teta(tatínkova sestra) důchod 6 500 Kč zapomněli jí zvalorizovat :-))))))))))))

:-( (Ivana, 24. 02. 2008 20:07)

Možná mi ještě bude líto,že jsem tvojí povahu srovnávala s povahou mého tatínka.
Myslím se v hrobě obrátil.

Dobrá rada nad zlato :-)) (Ivana, 24. 02. 2008 20:03)

"Prodej majetek a budeš mít.To se Ti nezdá nespravedlivé?"
Petře co když není co prodat?Ty máš,ale jsou i lidé co majtky nemají.

:-)))))))))))))))) (Ivana, 24. 02. 2008 19:58)

Péťo to nemusíš vypisovat "ty peníze" já měla plat před deseti lety 2 500 Kč (péči o osobu blízkou) a tatínkova sestra měla invalidní důchod 800 Kč ...to né to nebudeme rozebírat.JISTĚ JSI BEZVADÝ CHLAP ale pochop nemá cenu brečet.Věř,že každý člověk má své bolavé....budeme se dnes už jen usmívat ano :-))))))))))

Petře. (Ivana, 24. 02. 2008 19:48)

Péťo ty píšeš ...moc smutně to na mě zapůsobilo,až je líto,že nebydlíš, "jak se říká za rohem"
Děkuji za všechny co ještě doufají,že se jim podaří změnit svět.
Je s tebe opravu cítit velké zklamání,ale to víš nikdy to asi nebude pro každého to nej nej..Já by jsem si jen přála, aby se lidé nemuseli stranit a stydět za chudobu.Byla jsem svědkem- jedna paní v obchodě kupovala salám "Bratislavu" a paní prodavačka "netaktní"povídá:"Paní vždyť tu kupujete dennodenně,tak zkuste i jiné klobásky." A paní nakupující se zakoktala a odpověděla:"No když ona je nejlevnější a jde s toho tolik jídla uvařit...ryzoto,guláš,šunkofleky,"
A Péťo věř,že i můj tatínek ti snad vypadl z oka...byl úplně stejné povahy "jako mi i ty připadáš" :-)))) Možná i podle fotky i stejný baculatý typ a taktéž byl od svých pětačtyřiceti v invalidním důchodě,byl v odboji(u partyzánů) a doposledka věřil v dobro lidí :-))))))))))))) AHOJ.

Ani nestačím reagovat (Petr, 24. 02. 2008 19:33)

Já začínal za komančů s 1100 Kčs DIČ v roce 1980 s možností výdělku 1800Kčs a před mým zmrzačením jsem měl okolo 270,- čistého denně. K tomuto důchodu jsem se dopracoval valorizacemi. Schválně jsem se podíval na loňské dary a dalo to přes 12000 pro naše sociálně slabší spoluobčany. Tedy víc jak jeden důchod. O těch nepravých sociálně slabých vím víc než si myslíš. Dcera se stěhovala do místa u hranic s více jak 50% nezaměstnaností.Do týdne dělala ona i zeťák. Všichni jim říkali jací jsou blbí, že se to tam dělá jinač..
Zahořklý vůbec nejsem. Jen jsem občan 2. řádu. Tak jako za bolševika nemám nárok na dotované bydlení, žádné příspěvky(bydlím ve vlastním a mám majetek)...To není zahořklost, jen konstatování faktu. Když jsem se zmohl , když to šlo, proč by mi někdo pomáhal když to nejde? Prodej majetek a budeš mít.To se Ti nezdá nespravedlivé?

Ivance (Petr, 24. 02. 2008 19:12)

Víš, dělal jsem pro změnu systému celý život.Několikrát mě vyslýchala STB (stálo to za to), občas za mnou chodili až do práce. Nesměl jsem dělat sebenižší vedoucí místo i když jsem vzdělání splňoval.Je zajímavé, že když jsem kolegyním řekl, že jdu na podnik v kanceláři, u vrátnice se za mě připojil stín. Ano bojoval jsem proti komančům, ale za to , co se děje dnes z obou stran, za to ne. Chtěl jsem aby byl nový život spravedlivější. Mýlil jsem se když jsem myslel, že všichni po převratu budou jak andílci a budou si vážit nabyté svobody. Líbily se mi vždy Masarykovy myšlenky. Také byl idealista. Když jsem viděl jak ten "pravý" disent hýří penězi a majetkem, řekl jsem si , že to s tím převzetím moci nebylo nejčistší. A tak jsem dopadl jako kdysi můj strýc, když se ho jeho syn po popravě Milady Horákové zeptal, zda za tohle bojoval při začátcích KSČ, jako téměř zakládající člen. Za tohle jsem skutečně nebojoval. Můžeš mi říkat jak chceš, já se nezlobím. A uznávám, že jsme to zvorali, jako naši tátové 48. Teď jste na řadě Vy mladší. Vybudujte si co chcete a dokážete. Přeji Vám k tomu hodně úspěchů, a to ze srdce , ne jedovatě. S Paroubkovými názory by jste se vrátili maximálně do totality, kdyby měl tu moc. Já už to nějak přežiju. Kolik mi zbývá? 5 let? Jak se říkalo, to už odsedím i prdelej na břitvě. Žiju vyrovnaný plný život a když sedím doma, je to z důvodu mé invalidity. Zabývám se tajemnem, vznikem světa, teorií Darwina, Boha... Už nikdy nechci být cílem tajných služeb kdybych náhodou vybočil z řady a někomu se znelíbil můj postoj. A ty deziformační kampaně proti nepohodlným politikům už také moc nežeru. Viz Čunek, Klaus a další. Pracují na nich stejní lidé jako pro STB.

:-) (Ivana, 24. 02. 2008 19:04)

"S prominutím, já dělám aspoň něco pro spoluobčany v rámci obce...."
Zuzíku taktéž se rvu za lidi v naší obci...a že těch problému je!Bohužel vždy se to nepodaří vyhrát nad hloupými zákony.

Píšu opravdu jen .... (Ivana, 24. 02. 2008 18:53)

.....něco málo ze zdvořilosti :-)
Petře moje maminka měla důchod 7 200Kč,tatínek taktéž nedosáhnul důchodu 8 000Kč a má teta má důchod 6 500 Kč.Nevím co ti na to mám víc říct.Jedním dechem tvrdíš,že jsi spokojený "s důchodem nad 10 000 Kč...(mám ani ne 10,5 tis)." a druhým dechem je z tebe cítit i hořkost.
"Přej a bude ti přáno."
Nehodnoť lidi co pobírají soc.příspěvky neznáš důvody proč je pobírají.Jen máš domněnky a to je opravdu hodně málo na nějaké to odsuzování soc.slabých lidí.

Ohó !!!! (Zuzik, 24. 02. 2008 18:45)

Sorry, že se do toho pletu... taky mi vadí, když nejdou lidi k volbám... jistě mají své důvody, ať si to srovnají sami v sobě....
Do téhle republiky nikdo nepřišel a ani z ní po převratu nikdo neodešel, nedivím se Petrovi, že po zkušenostech z min.režimu k volbám nejde.
Ale ruku na srdce, Ivanko, jediné v čem se lišíme od Petra je to, že k těm volbám jdeme! Jinak taky sedíme doma na prdeli a nadáváme na chatu...
S prominutím, já dělám aspoň něco pro spoluobčany v rámci obce....

Jak můžeš Petře říct ... (Ivana, 24. 02. 2008 18:22)

..."vše má smysl...když sedíš doma a spoléháš na ostatní,že změní svět !"

Koňomakoňo…. a to máš "s prominutím tu drzost něco hodnotit" Já tyto lidi odsuzuji něco někde breptat a čekat,že se něco znění bez zásluh!Promiň jestli se tě to dotklo,ale něco probírat s člověkem ,který DOMA SEDÍ a tiše doufá,že někdo něco udělá za něj...ani sem to co jsi napsal nedočetla a hned začala psát...no neříkám ,že si to teď nedočtu.Jistěže dočtu...ale jen ta tvá druhá věta..." k volbám nechodím."...mě nakopla!

Ivance - vše má smysl (Petr, 24. 02. 2008 17:52)

Asi jsem se zase špatně vyjádřil. Za prvé , k volbám nechodím. Jak jsem napsal, Topolánky a spol nemusím. Také v sobě nechovám žádnou zášť či zlobu. Jen mi bylo líto toho hospodářství jak vypadalo za pár let. O restituci jsme už nežádali. Vzít si na triko ruinu? Nemám zájem.Jsem proto, aby žili lidé důstojně a posílám ze svého důchodu na různé charity (mám ani ne 10,5 tis). Jsem ale proti rovnostářství, to nikam nevede. Proč tento stát živí tolik příživníků,kolik lidí nechce makat, kolik lidí dělá v cizině a tady berou podporu? Moje děti často nejely do školy v přírodě ani za minulého režimu. Jak už jsem to někde psal, zmrzačil mě prominentní synek, neměli jsme 2 roky ani na uhlí a podpora nikde. A to byla sociální jistota.
Ivanko, já jsem proti tomu stranickému volení byl i za komančů a tohle mně ten stav sakra připomíná. Pokud jsi můj příspěvek četla pozorně, tak mě to objektivně se..i u té druhé partaje, ne jen u socanů. Proč socdem v první řadě zlikvidovali staré členy strany? Ti jí přece obnovili, ne? Měli ale ty Masarykovské ideály a ty nynějším špičkám nevoní. Věř mi, že být tato strana podle starých pravidel, budu jí fandit. Pan Paroubek mi však spíše připomíná Hitlera a totalitu. Ty oba já nemusím. Vždyť kolik průserů udělali vedoucí této strany za jedno volební období, kolik se vystřídalo u moci lidí a všichni dostali po průseru trafiku. Ohánějí se sociálním cítěním a jsou stejní , ba horší, než ti nesociální. Já netvrdím, že inklinuji k nějaké straně, ale mám vrozené pravicové myšlení.Starat se sám o sebe v rámci možností. Až nemohu, nastupuje sociální solidarita, ale ne dřív. Nic jiného mně ani celý život nezbývá. Jako kulacké dítě jsem neměl na nic nárok, na školu, lepší učení. Později na devizový příslib, výjezdní doložku...také na byt.Tak jsem musel stavět s částečným invalidním důchodem! 20 let jsme bydleli na staveništi a všichni se oblékali u Vietnamců. Pak myslíš, že nemám sociální cítění, když pomahači režimu dostávali co potřebovali a já ještě teď nemohu brát větší důchod, protože musíme přece těm lidem co dostali byty zadarmo ještě ty paneláky opravovat i když jsou jejich soukromé. Ne, Ivanko, já s těmi chudšími cítím a snažím se jim pomáhat co mohu, ale mají sociální citění ti dojiči státu a sociálních výhod, ty které si za svůj štít bere Paroubek a odbory? Jsi mladší a toto asi nepamatuješ. Do střední školy jsem směl až v 35, když mě ten prominent zmrzačil a nebyl jsem schopen vykonávat mou původní profesi.. Po tom fakt netoužím.

Nevím, zda to má smysl rozebírat...... (Ivana, 24. 02. 2008 14:36)

....na to jsme my dva malí páni.
Petře já jsem taktéž dítko rodičů,kterým v době dřívější bylo zabaveno nespočetně a vráceno "příklad"místo mnoho kubíků modřínů "stoletých"jim byla vrácena školka smrčků..pole zanedbané i zatravnatělé k tomu nemá smysl se vracet"
Myslím ,že mě rodiče vychovali k toleranci a dobrotě všeobecně.Nad tím jsem "jsme" zabouchly dveře!"Měl by jsi to udělat taktéž...bují v tobě zloba."Člověk by se neměl ohlížet co bylo,ale zhlížet do budoucnosti!Aby se VŠICHNI lidé měli dobře žili důstojně,bez studu,že nemají na to či ono.. Neodpustím si ti tu neuvést příklad:“Jsou dnes i rodičové ,kteří nemají na to, aby děti jely na školní výlet či nenašetří ani na jejich studia na vys.škole atd adt adt.“
Dnešní dobu vnímám….chová příliš sobecky,lhostejně k lidem jak nemocným,tak těm co se snaží žít poctivě,ale jak se říká nebylo jim dámo hlavou ale rukama si vydělávat.Tito lidé se udřou dřív než budou mít nárok na nějaký tem dělnický velmi chudý důchod.Fandím ČSSD chovají se citlivěji sociálněji.
Píšeš:"Proč nemohou její zástupci volit podle svého vlastního názoru,demokraticky,v rámci levicové či pravicové politiky-Proč tedy musí všichni volit dle příkazu stranického sekretariátu?"
Petře mám dojem,že nevolí a neměli by volit za sebe,ale za stranu "za lidi",kteří jim dali hlas! Té či oné politické straně!
A to že má prezident minimální pravomoce,pořád to není důvod proč by neměli zastupovat své voliče!

Petř a jak píšeš:"Přiznám se, že mi je úplně fuk, kdo byl zvolen, jen ten obraz s pár křiklouny a řečníky, kteří koktají kteří koktají někým jiným napsaný projev( aby tam byl někdo jiný než jen ti křiklouni), mi připadá jako přehazování hnoje v kravíně, či spíše vepříně(ten víc smrdí).
TOMU TEDA NEVĚŘÍM!Už jen to, že jsi se vyjádřil,že inklinuješ spíš k pravicové straně a že chodíš k volbám...Není ti to "jak tvrdíš" FUK!!

Ivance (Petr, 24. 02. 2008 13:15)

Z jedné strany máš pravdu. Pokud vezmeme stranickou disciplínu. Vezmi si ale názor obyčejných lidí, voličů těch stran . Myslíš, že všichni mají stejný názor se stranickým sekretariátem? Já v politice nedělám a přiznám se veřejně, že je mi blížší pravice, na rozdíl od většiny tady(ten důvod je ještě v 50. létech min.stol a zabrání majetku rodičům i prarodičům. Byl jsem "kulacké" dítě, naši měli 8 ! slovy osm hektarů a nechtěli do JZD. Školu jsem si mohl udělat až v normalizaci). To ale neznamená, že bych volil třeba Topolánka, který mně připadá jak vypadlý z Našich furiantů, pana Böhma, který pro své zviditelnění mrhá penězi daňových poplatníků a ještě chce abychom platili v dnešní situaci Olympiádu. Když je to tak výhodné, ať jí zafinancuje s nějakou akciovkou a napakuje se. To mu závidět nebudu.Tím chci naznačit, že bych tyto pány nevolil ani v případě, že bych měl tu možnost. Myslím, že dosti připomínek zaznívalo ke Klausovi i Švejnarovi ze stran jejich přívrženců. A nepřetrvávat železná disciplína z dob KSČ, určitě by se volilo jinak. Kolik kritiky zaznělo z úst socdem na Švejnara a kolik má odpůrců Klaus v ODS. Podle mého je to tak i mezi voliči těchto stran. Proč tedy musí všichni volit dle příkazu stranického sekretariátu? Obě nejsilnější strany mají v názvu demokratická. Proč nemohou její zástupci volit podle svého vlastního názoru, demokraticky, v rámci levicové či pravicové politiky. Prezident má takové minimální pravomoci, že tato poslední fraška byla úpně zbytečná a nestála mi za sledování. Přiznám se, že mi je úplně fuk, kdo byl zvolen, jen ten obraz s pár křiklouny a řečníky, kteří koktají někým jiným napsaný projev( aby tam byl někdo jiný než jen ti křiklouni), mi připadá jako přehazování hnoje v kravíně, či spíše vepříně(ten víc smrdí).

Myslím,že a nejenom já... (Ivana, 23. 02. 2008 23:10)

Tak to tady pročítám a dovolím si poznámku,která se tady v našem kaji hodně promílá.
Lidé volení lidmi do politické strany "jakékoli",když z té strany -odejdou--Měli by položit mandát!!!
Prostě už nezastupují politickou stranu za kterou byli LIDMI zvoleni!! A místo nich by měl někdo jiný zastupovat...někdo,kdo byl na kandidátce,jako náhradník!!Aby zůstal pro tu stranu stejný počet poslanců…

myslím, že (Petr, 23. 02. 2008 00:38)

bych v tom nehledal nic tak nepochopitelného.Myslíš, že socdemáci nekšeftovali s hlasy pro Švejnara? Jak hlasovali lidovci? Proč myslíš, že Melčák s Pohankou jsou od začátku mimo SOCDEM? Oni nejsou zrádci, podplacení ODS, ale jazýček na vahách. Vládnou vlastně oni 2. Co neschválí, neprojde. Teď si představ, že by to bylo ve sněmovně 100 na 100. Neprošel by jediný zákon, oni vlastně dělají službu a mírní dopad na lidi. Myslíš, že zaslouží odsouzení? Ne. Oni jen odblokovali volební pat. Totéž ten přeběhlík při volbě prezidenta. Mně už by ta fraška s volbou byla také proti mysli a nechtěl bych se další komedie účastnit. Je mně fakt jedno, kdo byl zvolen, ale to státotvorné chování Paroubkovo, který neunesl porážku a pokračuje podle známého: podle sebe soudím tebe...Je třeba si uvědomit, že je to starý nomenklatůrní kádr s prpagandou bývalé STB, který se diví, že se komunistům líbí v izolaci. Rád by je odtamtud vytáhl a vládnul s nimi. Ale oni vědí, že čas ještě nedozrál. Jsou realisté a rozumím jim víc jak socdem. U nás se moc věří HSP a co se v nich objeví je PRAVDA SVATÁ. A to je ta chyba. Lidé se jimi moc dávají ovlivnit a nemyslí...

Ale já nevím :-)) (Jana F., 22. 02. 2008 23:39)

Vezmi si třeba naše weby. Objektivně - já tady mám povrchní narychlo napsané cancy, ale přiláká to víc lidí, než tvoje opravdu pěkné a kvalitní úvahy. A to se netýká jen nás dvou, znám i jiné lidi, kteří mají co říct, ale je pod jejich úroveň se podbízet a prosazovat. Podobnost s politikou čistě náhodná :-).
A čeho se Venda neštítil? No přece podplácení a vydírání, získávání hlasů za každou cenu. Pan sociální demokrat, už nevím jméno, s pěti či víc dětmi a hypotékou na dům se po celoživotním socdem přesvědčení náhle do rána po rozhovoru "o počasí" s Langrem rozmyslí a volí Klause...

Myslíš, že jsi objektivní? (Petr, 22. 02. 2008 23:22)

Vezmeme si jeho "světového " předchůdce. Kdo zvolil Havla. V první volbě komunisté a ve druhé volbě by neprošel ani náhodou. Sládek svým otravováním a negací jeho zásluh tak nasr... volitele , že ho volili najust. A o to šlo...
Máš pravdu, že kvalitní lidé stojí stranou, ale pan Švejnar to určitě není. Proč ale ti "kvalitnější" nejdou do politiky? Mohli by se pakovat, dělat dobré zákony, dobře vládnout. Vždyť Ty jsi také velice schopná. Pracuješ nějak pro nějakou stranu? Já ne . Nemám snahu někomu vládnout či zákonem přikazovat co se má dělat. Možná je to z lenosti, možná ze zásady. Tak jsou na tom i ti kvalitní. Dnes, oproti bolševiku, není problém založit novou stranu, občanské sdružení... , a prosazovat zájmy většiny. Ten názor však tu většinu musí mít, jinak zanikne jak to nepovedené u Darwina. Proč tedy po neúspěšné volbě nezaložit novou stranu? Každý má tu možnost. Musí vymyslet program, neslibovat kraviny, být důvěryhodný. Pak určitě v naší nasr... společnosti uspěje. Tak do toho pojď.Ukážeme jim jak se to má dělat. Já jsem spíše pravičák, Ty levičák, tak nám to půjde. Zamysli se nad tím.
PS. Prosím Tě, čeho se Venda neštítil? Nějak mi to uniklo.

re: Proč tolik pesimizmu (Jana F., 22. 02. 2008 22:23)

Taky nemusím to věčné skuhrání. Ale kritizovat a hlídat politiky je daleko lepší, než na ně pět chválu. Nejsou to naši "vládci", jak si myslí, měli by nám naopak "sloužit".
V tomhle článku jsem chtěla vyjádřit určité zklamání nad tím, že dobří a kvalitní lidé stojí stranou a nemají šanci se dostat nahoru. K naší škodě. O tom je snad dobré mluvit, ne? Jsou daleko lepší, než V.K.. On ten post dostal, protože ON chtěl, hodil se a neštítil se ničeho...To je vše.

Proč tolik pesimizmu (Petr, 22. 02. 2008 21:33)

Jsme národem, který nadává na vše. Blbí jsou politici, doktoři, **** doplň dle pocitu. Dovoluji si upozornit na dnešní a včerejší zprávy. Jsme nejlepší republikou z nových států unie, máme nejvíce se zpevňující měnu na světě. To všechno dokážou ti blbci. Díky za ně. Doháníme původní státy a jsme na 85% jejich životní úrovně. Oni na to měli celou dobu od války, my od roku 1989. Uvědomme si, že politici jsou průřezem této populace. Pokud jsou blbci, je blbá celá populace, ale asi dobře blbá, protože furt jdeme dopředu. Proč tito věční vyvolávači , podle Havla, blbé nálady, nikdy nevidí nic kladného? Lévé vlády nás zadlužily asi 670 miliardami aby se udržely u moci,pravé ani ne polovičkou,oboje musíme zaplatit. Proto musíme teď platit u doktora.... Chtěl bych Vás vidět, zda doma hospodaříte tak , jak by se líbilo všem lidem této republiky. Hlavně podnikatelé a SVČ to snad znají, ne? Oaza je perfektní, ale ty jednostranné a neobjektivní soudy mně trochu kazí dojem.

jojo (Zuzik, 20. 02. 2008 16:43)

a po dnešním nákupu mám dojem, že ten, kdo bude mít houno, ten bude bohatý, páč při těch cenách nebudem mít to houno ani z čeho vytvořit :-)))

Ano (Ivana, 20. 02. 2008 16:25)

Vše co pozřeš je no hóóuno.
A vůbec kam se člověk podívá tam je hóóuno.

bude řeč o hounu dále ..... (Jiřina, 20. 02. 2008 16:16)

Naše zákonodárce houno zajímá co nás trápí.
Cikrt řekl" Když na to důchdci nemají peníze, ať zváží zda potřebují brát tolik léků."
To já jsem si přeložila tak ,že každý má brát jen tolik léků, na kolik má a to je na .....
Bursík tlačí na část své strany a to na tu která ho kritizuje Tam se to rozpadne a bude to na .....
V čele ODS jsou většinou ti kteří stranu zakládali a to je na ..... Jsou tam jak v náruči Zuzíka i s prezidentem Klausem.Sice s arogancí, jeitností , hanebností, žárlivostí, hloupostí, ale tanáruč je drží pohromadě.
ČSSD to je množina členů původem z různých stran a to je taky na .....

:-))))))))))))))) (Ivana, 20. 02. 2008 16:13)

 

Třeba všechno! (Ivana, 20. 02. 2008 16:12)

 

SMAŽ TO ! (Zuzik, 20. 02. 2008 16:08)

 

Jani ! (Zuzik, 20. 02. 2008 15:55)

Ty jsi s tím začala, tak sorry, klidně to smaž, ale počkej chvíli, já si to uložím :-)

Ježíšmarjá... (Jana F., 20. 02. 2008 15:52)

...tady je bordel, každý o něčem jiném, pro jistotu o čem druzí nevědí, já to tušila, že to takhle dopadne...Promiň, Teo, já jsem tady výslovně psala, aby se komentáře patřící k tvé kulturní oblasti umísťovaly tam, ale nikdo mě tady neposlouchá a nevnímá...Dělejte si, co chcete, já mizím.

Ivano, (aTeo von Chucpe, 20. 02. 2008 15:48)

dobře vám tak... :-P

Páni a psi (Zuzik, 20. 02. 2008 15:47)

Nepochopila jsem sice, co mají psí exkrementy společného s naší politikou, ale beru to tak, že je to z houven do houven :-) Myslím si, že Teo píchl do hovna a ono zasmrdělo.... to tak většinou bývá. nejde o psy, psi za nic nemůžou, ale jde zase jen o lidi, o jejich páníčky. Musím souhlasit s tím, že každý má po svém pejskovi uklidit ! Ve městě to musí být obzvlášť husté... když u nás sleze sníh, tak to je fakt paráda.... jedno růžové, jedno žluté nebo zelené... klidně se pozvracejte, ale to je realita, pak to mají metaři uklízet jo ? po cizích ?Nasrané v trávě... víte jak vypadá chlap, co kosí křoviňákem veřejné prostranství a zajede do takového dárečku ? Nemůžu si pomoct, ale když to nejde po dobrém, tak to musí jít po zlém nebo po Teovsku, to je fuk. Tady asi převáží forma nad obsahem a jak dopňuji já, hlavně ať je nějaký výsledek! Jen pro doplnění : psí exrement je z hlediska zákona o odpadech nebezpečným odpadem a poločas jeho rozpadu je 3 roky.

:-) (Ivana, 20. 02. 2008 15:43)

Haa pán by raději sličné ženy.No Jani i nějaký ten svalovec by nebyl k zahození...
To víš Teo ženy touží po romantice..no a tak z nouze aspoň vděčně zíráme ne tu růžovou.A představujeme si takovou pěkně vytvarovanou nejlépe mužskou prdelku atd.atd. :-)))

Jiřko (Zuzik, 20. 02. 2008 15:38)

jsem ráda, že máš lepší náladu... vo to šlo !

Teo (Jana F., 20. 02. 2008 15:30)

Já vím, však já také nemám tvé umělecké ambice na montáž čehokoli z čehokoli :-)). I z kdejakého h.... :-).

Jano F. (aTeo von Chucpe, 20. 02. 2008 15:20)

Mne zase neoslovuje hysterické růžové pozadí. Webu. A louka s vlčími máky. Valentýn už skončil! :-P

Na vždy neééé (Jiřina, 20. 02. 2008 14:42)

Hupky, hupky hned jsem se schoulila. Nic moc se netrápím jen ta představa otevřené náruče byla moc hezká.Taky máme zkouškové a to můj synek vejškrabek a vnučka letos navíc, dokážou rozházet i tatínka s děděčkem dohromady.

Já vím... (Jana F., 20. 02. 2008 14:37)

...Teo, nic proti záslužnému osvětovému tématu, jen se to výtvarné pojetí mě tentokrát jaksi neoslovuje :-).

Ivanko (Zuzik, 20. 02. 2008 14:27)

Nemusím a nebudu

Ani ty NÉ Zuzíku :-)) (Ivana, 20. 02. 2008 14:23)

Nepochopila jsi zásadní podstatu- já se nebavím o běžném životě,ale o politickém, o tom, jak můžu já jako řadový občan vstoupit do zákonodárného dění a ovlivnit tím životy:"
--No to já psala i na patřičná místa..že ten či onen zákon je špatný a čím stěžuje lidem život"hendikepovaným "Odpustíte ,že nemá cenu tady do detailů něco vypisovat,že. Jen tady ještě podotknu bylo mi ministerstvem odpověděno a i vyhověno.
"Tady všechna čest"

Jak píšeš:"Nelze na politiky házet to, že se děje domácí násilí, týrání zvířat, že jsou smrtelné autonehody, že tě někdo okrade, zprzní ti dítě... je to i naše vina ( pominuli vinu viníka).. v naší pohodlnosti a lhostejnosti ke svému okolí..."
--Zuzíku já se o něčem takovým vůbec nezmínila.Já pouze dala rodinu jako příklad...když se mají partneři chvat "zkráceně"SLUŠNĚ " Měli by to zvládat i "politici" lidé kteří JEDNAJÍ ZA NÁS!

Zuzíku ...někoho mi to moc připomíná ;-)
ano? :-)))
Nemusíte reagovat:-))) Nikdo vás nenutí:-)))

Jiřko (Zuzik, 20. 02. 2008 14:11)

Hihi, taky mě hned napadlo,jestli nechceš pochovat navždy :-)) Já tě klidně pochovám, jsem mimo jiné i správcem hřbitova.......... :-)) Ale klidně tě obejmu, i když to bude jen virtuálně ... pojď do mé náruče, co tě trápí, děvče zlaté? hušky hušky houpy houpity houp

Co máš furt s tím zvracením? (aTeo von Chucpe, 20. 02. 2008 14:05)

Bylas někdy v Prase? Tak se nekoukej pod nohy, jinak bys nonstop blinkala. Ale když se nebudeš koukat, brzy šlápneš do výkalu.
Asociace: "Důstojný pane, vám vadí, že jsem řekl, že to stojí za hovno. Ale to, že to stojí za hovno, vám nevadí?"

Jiřině (Jana F., 20. 02. 2008 14:02)

Myslíš pochovat do hrobečku, nebo v mužské náruči :-))?

Upozornění... (Jana F., 20. 02. 2008 13:59)

...holky, tohle vážně, žádná vyjádření tady k něčemu, co je jinde, ano? Leda pochvalná a pozitivní, když už to musí být. Vyjadřujte se tam, kde to je, přímo z očí do očí. To jen pro jistotu :-).

Zuzíkovi (Jiřina, 20. 02. 2008 13:55)

Já bych potřebovala pochovat:-))

Ale trochu mi to připomělo když každý rok bylo v továrně shromáždění lidu a našel se hrdina který něco kritizoval, tak se vždy ozval předseda KSČ a prohlásill!! Ano soudruhu, možná máš pravdu, ale co jsi ty sám pro zlepšení udělal??

Ivanko-naposled (Zuzik, 20. 02. 2008 13:50)

Nepochopila jsi zásadní podstatu : já se nebavím o běžném životě, ale o politickém, o tom, jak můžu já jako řadový občan vstoupit do zákonodárného dění a ovlivnit tím životy ostatních. Nebavím se o pomoci bližnímu i nebližnímu svému... to beru jako samozřejmost. Nelze na politiky házet to, že se děje domácí násilí, týrání zvířat, že jsou smrtelné autonehody, že tě někdo okrade, zprzní ti dítě... je to i naše vina ( pominuli vinu viníka).. v naší pohodlnosti a lhostejnosti ke svému okolí...
To je vše, co jsem chtěla říct a už mě prosím vás dál nerozebírejte slovo po slovu... nesnáším to, díky, někoho mi to moc připomíná ;-)

Nemůžete komunikovat mimo E mail? (Ivana, 20. 02. 2008 13:48)

Tak jsi se dočkala.
O sexu příště:-)))

Třeba jo (Zuzik, 20. 02. 2008 13:44)

Čert se ve mě vyznej,co ? Nechám se překvapit... o sexu to asi nebude, co, to bych si vzala hned náhradní volno a letěla domů :-))) Eee, nic nechci vědět !!!! Vyjádřím své znechucení nebo nadšení až po shlédnutí... všeho dočasu :-)) jéééé no to je teda nápor na tu moji zvědavost ....
Ale dobrý, hlavně ať to není politika, ta mě teda opravdu nebere...jdu pokračovat v budování tržního hospodářství

Tak koukej kááámo..."Teo." Ještě... (Ivana, 20. 02. 2008 13:39)

....pro Zuzíka:
Zuzík píše:"Nevím,jak politici ublížili tvým dětem."
Zuzíku ty jsi tam přehlédla asi tuto větičku:"Ono je totiž úplně jedno,kdy kdo koho zraňuje ubližuje mu.
"Jinak si myslím,že já se mám v celku dobře...nestěžuji si na svůj život,děti jsou zdravé,žijeme slušně poctivě..Děkuji za optání.

Zuzíku,ano to s tebou souhlasím.Jak píšeš:"Všichni děláme jen to nejlepší pro své rodiny, hrabem si na svých písečkách, honíme si trika za korunou, třepeme se o své zaměstnání..."
--Ovšem já se starám- né na úkor tě slabších chudších lidí nikomu jsem nikdy neuškodila-vše co dělám je poctivá práce bez podvodů bez výhružek atd.

Ještě jak ty píšeš:"Ale kdopak z nás si může říct:“Já pro to něco udělal nebo jsem se aspoň snažil udělat něco pro ostatní!“
--No Zuzíku,ty jsi nikdy nic neudělala dobrého i pro úplně, ti cizího člověka???

Zuzíku jestli je pravda to CO PÍŠEŠ tady:
"Já mám oči dost otevřené a navíc mám i otevřené srdce a náruč...."
--Tak ty si to přece MŮŽEŠ říct !!
"Já pro to něco udělal nebo jsem se aspoň snažil udělat něco pro ostatní!"
--Vidíš takových lidí je dost a hodně !!!!

Hele... (Jana F., 20. 02. 2008 13:36)

...třeba budeš naopak nadšená, co já vím :-))).

Dík (Zuzik, 20. 02. 2008 13:34)

Tak až přijedu domů, tak se nejdřív půjdu vyzvracet a pak teprv sednu k mejlu, bych si nepobryndala monitor :-))

:-O (Jana F., 20. 02. 2008 13:30)

Máš to v mailu, ale předtím nejez :-)))

:-O (Zuzik, 20. 02. 2008 13:28)

..žíš a jaké ?

Zuziku... (Jana F., 20. 02. 2008 13:22)

...Teo se nám nemůže moc věnovat, řeší momentálně jiné důležité věci :-)).

Svůj den :-))) (Jana F., 20. 02. 2008 13:20)

Tak nás pozvi, Teo, kdepak bychom přišly na jiné, lepší myšlenky :-))? Já včera nakoukla, taky mi to stačilo :-)).

Teo (Zuzik, 20. 02. 2008 13:19)

a to je všechno ? Já od Vás čekala řádné rozčínutí babské vodní hladiny, řádný nářez, mazec :-))

Ivanko (Zuzik, 20. 02. 2008 13:11)

Myslela jsem tvé soukromé emoce, z tvého soukromí... viz děti atd. Nevím, jak politici ublížili tvým dětem... Jestli jsem já jako politici, pak jsme takoví všichni. Podívej se kolem sebe i na sebe.... všichni děláme jen to nejlepší pro své rodiny, hrabem si na svých písečkách, honíme si trika za korunou, třepeme se o své zaměstnání... a kecat o tom, co je špatné umíme všichni. Ale kdopak z nás si může říct : Já pro to něco udělal nebo jsem se aspoň snažil udělat něco pro ostatní !
Já mám oči dost otevřené a navíc mám i otevřené srdce a náruč....

Koukám, (aTeo von Chucpe, 20. 02. 2008 13:11)

že ani dneska nemáte svůj den...

Jani .Co je to dobrý zákon... (Ivana, 20. 02. 2008 13:02)

..někomu se hodí a někomu uškodí
A bohužel ta silná stana bojuje"všimni si toho slova BOJUJE" za schválení zákonů i nepoctivě!
(nehledě,že zákon je výhodný pouze pro jedu politickou stranu!) "Kde je tady ta domluva."
Píšeš:"Jinak ať se třeba sežerou a poperou."
To je právě ono ..no kdo vyhraje v té pranici...VŽDY ten silný.. větší lump,darebák,úplatkář...ten co má ty možnosti i vyhrožovat bručením.atd.

Ivanko (Jana F., 20. 02. 2008 12:40)

Víš, měli by být schopni vytvářet dobré zákony k rozkvětu země. Jinak ať se třeba sežerou a poperou. Nedramatizovala bych to. Líté boje a emoce jsou i v parlamentech civilizovanějších zemí, než je ta naše. A byly i za Masaryka, dokonce se prý opravdu fyzicky prali :-)).

Protože jednají za nás Jani. (Ivana, 20. 02. 2008 12:33)

Jani my jsem si je zvolili,aby za nás hovořili,aby nám ten život tvarovali k dobrému žití a že je tam více názorů….musí se domlouvat za každou skupinu lidí pár politiků...“Jde tady o tu domluvu!“..Jestli je doma nebo ve vládě...měla by probíhat s veškerou slušností a né s vyhrožováním,podváděním

:-)) (Jana F., 20. 02. 2008 12:23)

Dobrý vtip, Jiřino, taky přidám jeden na podobné téma, svůj oblíbený, dost drsný: Učitelka se ptá dětí:
"Děti, jak dělá kočička?"
"Mňau".
"Dobře, a jak dělá kozička?"
"Mééé."
"Dobře. A jak dělá svině?"
"Kontrola finančního úřadu, připravte si papíry."
(Jo, kvůli tomu Radka o mě prohlašuje, že nazývám pracovnice FÚ s....i, takhle nevinně to vzniklo, fakt)

:-))) (Ivana, 20. 02. 2008 12:16)

Jiřinko to byl opravdu moc pěkný obrat a asi rozumný.Co my naděláme..většina hlupáků ani k volbám nejde.

Příklady :-)))??? (Jana F., 20. 02. 2008 12:15)

Ivanko, kdes to vzala, že politici by nám měli jít příkladem? Prosím tě, proč? Proč by vůbec měl být někdo povinen být někomu příkladem? Já to celkem neberu ani u rodičů a dětí, leda snad těm malým. Jako příklad a vzor si v životě naprosto svobodně vybírám osobnosti, které sama chci.

Jinak ale můj táta říkal: "Vem si z každého to dobré. V každém něco je." A to je hluboká pravda. Ještě jsem nepotkala člověka, od kterého bych se nemohla něčemu přiučit. Kdybych zauvažovala, tak i od Radky a V2, fakt :-))).

:-) (Ivana, 20. 02. 2008 12:07)

Politici mají jít příkladem!
Jak se potom mají domluvit manželé,ti také musí spolu vycházet mají různé názory,zlozvyky a ještě různý typ temperamentu.Musí to ti partneři zvládnout,aby byl ten domov pro oba nestresující příjemný atd.atd.
"NÉ že se hned chytíte sexu :-)))))))."(na to ještě není patřičná hodina :-)

Tak by to mělo vypadat i ve vládě ...žádné chlívky...slušná a poctivá domluva bez vyhrožování ,vydírání.
Na mě působí naše vládní strana asi takto:"Jsem větší, silnější tak budeš dělat vše jak já povím a jinak běda…uvidíš jak ti zakroutím krkem!"
No řekněte kdyby to tak bylo i v tom manželství...taky by jste tyto partnery daly do chlívků...no to je řešení:-)) !
"Já vím, to se to řekne."
To je jak když myš domlouvá tygrovi,že :-)))))))))

Pro Zuzíka...píše:"Bavíme se politice,o blbém kecání a ne o ubližování dětem... prosím tě, nepleť do toho osobní emoce, ju ?"
...Ono je totiž úplně jedno,kdy kdo koho zraňuje ubližuje mu.Teď jsi zareagovala právě tak jako to dělají politici...koukají jenom na sebe na své rodiny na své známé,aby jim bylo dobře,aby se jim neubližovalo.
Mělo by politikům vadit zlo páchané kdekoli a jakékoli.Jistě že ti bude vadit zlo páchané na tvých dětech víc,jak na dětech v sousedství...(Zuzíku to jsem dala jako příklad,abys otevřela oči)
Jak vláda tak i každý člověk by neměl být zdvořilý nejenom ke svým dětem,ale i ke svým spoluobčanům.(pod slovem zdvořilý se myslí dbát na to,aby se občanům VŠEM žilo klidně,bez stresu ve slušných podmínkách)
Nevím co jsi myslela tou poznámkou: "nepleť do toho osobní emoce, ju ?"
…Možná právě tohle těm našim politikům chybí …
Jani nejsi..jsi citlivá vnímavá.Na rozdíl od těch našich frajerů ve vládě.

Jednou i já dlouhé psaní (Jiřina, 20. 02. 2008 12:04)


Do lesa zavítá Finanční úřad
a mezi zvířátky zavládne panika.
Šnek i s celou rodinou utíká z lesa, v tom je potká čápa a ptá se:
"Kam běžíš šneku?"
Ale, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď já
mám barák, moje stará má barák, všechny děti maj
barák, no to bych se nedoplatil!"
Čáp se zamyslí a začne taky utíkat a narazí na medvěda.
"Kam běžíš čápe?"
"Ále, do lesa přijel finančák vybírat daně a vem si
já si žiju na vysoký noze,moje stará si žije na
vysoký noze,všechny děti si žijou na vysoký noze,no
to bych se nedoplatil!"
Medvěd se zamyslí a začne taky utíkat a škobrtne o krtka.
"Kam valíš medvěde?"
"Ále do lesa přijel finančák vybírat daně a teď já
mám kožich, moje stará má taky kožich, naše děti mají všichni taky kožichy,no
to se nedoplatím.
Krtek se zamyslí a rychle se taky hrabe z lesa pryč.
Vyhrabe se až v ZOO přímo v kleci paviánů.
Starej pavián na něj kouká a ptá se:
"Co tady děláš krtku?"
"Ále, do lesa přijel finančák vybírat daně a teď já
mám nahrabáno, stará má nahrabáno, děti ty mají
taky nahrabáno, no to bych se nedoplatil!"
Pavián na to:
"Krtku, co blbneš.
Podívej se na mně
já mám holej zadek,
stará má holej zadek,
naše děti mají taky holej zadek
a stejně nás všechny zavřeli!"

Emoce :-)) (Jana F., 20. 02. 2008 11:44)

Zuziku, tak na osobní emoce bych potřebovala ten zbrojní pas specielně já, pletu je do všeho. Myslím si sice, kdovíjak jsou zamaskované, ale stejně mi tu a tam někdo flákne, že jsem psychouš :-))

Ivanko (Zuzik, 20. 02. 2008 11:15)

Bavíme se politice, o blbém kecání a ne o ubližování dětem... prosím tě, nepleť do toho osobní emoce, ju ?

:-)) (Zuzik, 20. 02. 2008 11:14)

a vydat jim na ty jejich huby zbrojní pasy

Kultivování scény (Jana F., 20. 02. 2008 10:57)

Ještě vylepšující návrh: uvázat na řetězy a dát náhubky :-)).

chlívek (Jiřina, 20. 02. 2008 10:11)

Když bude každý držen ve svém chlívku, tak jak se potom budou pářit a chytat od sebe různý nemoce? Né nemoce ale emoce a ne pářit, ale družit, zase jsem to popletla. A to je ráno, Ivanko:-))

:-))))) (Jana F., 20. 02. 2008 09:40)

Kultivování (nejen) politické scény si představuji asi tak, že bude každý držen odděleně ve svém chlívku, nebudou k sobě připouštěni a nebudou spolu moct komunikovat :-)). Jako někteří lidé na internetu, vidíte, jak to hezky funguje :-)).

Jojo... (Ivana, 20. 02. 2008 09:33)

...chceme slušnost a je nám za těžko jí dávat.
Zuzík píše: "Vždyť jsou to taky jen lidi,ne ?"
Jestlipak by jsi toto také řekla o člověku,který by ublížil tvému dítěti?
Jak má být dole zdvořilost,spravedlnost,když není ta spravedlnost u těch kteří by nám měli jít příkladem!!
Bude dítko zdvořilé...když bude doma slýchávat...tvrdý vulgarizmus?

Zuzíku .Politici reprezentují.... (Ivana, 20. 02. 2008 09:22)

Mě na tom vadí to,že vůbec mohl bez potrestání pan Ivan Langer vyhrožovat"zneužívat své pravomoci!"
Není to náhodou trestný čin???
Pan Langer REPREZENTUJE stranu ODS tudíž jí i dělá jakési jméno "je to vizitka té strany!
"kultivování politické scény".
Bože lidi kde žijeme ,jak se vůbec může člověk zeptat:"Co je to slušnost?"Chceme po dětech slušnost,zdvořilost POCTIVOST....a ti kteří jsou hlavičkou národa ti neví- co to znamená....????
Já toto téma více rozebírat nebudu...Jen ještě jednu poznámku-Jaká asi bude vláda:"kde se vyhrožuje a vydírá ,platy se zvyšují bohatým a chudší chudnou ještě víc."

Vizitka (Zuzik, 20. 02. 2008 08:08)

Hele, Ivi, to je vizitka pana Langera a ne ODS, ale docela jsem se u toho nachlámala. Vždyť jsou to taky jen lidi,ne ? Kdybys byla v jeho kůži,tak bys to taky takhle zamlžila :-)
Mě by teď hlavně zajímalo, co si mám představit pod pojmem "kultivování politické scény". To jako, že se budou politici mezi sebou bavit stylem : "Dobrý den, Franto, jakpas jsi se dnes vyspal? Jak ti dupou králíci? Pojď, dáme si kávinu a probereme drby z vaší a naší strany. Jak se daří synovi ve škole... ježíš, ty máš ale dnes parádní kravatu, čoveče, kdepak jsi ji koupil?" a před novináři se budou objímat a líbat (kurňa tohle už tu snad bylo,ne? )?
Politika se nedá nijak zkultivovat, politika je snůška zhovadilostí a odporností... a je úplně jedno, kdo jakou politiku dělá, vždycky je to boj o prachy a moc a ten nemůže nikdy být kultivovaný... kultivovaně chovat se můžou jedině jedinci... toť můj názor

To je vizitka ODS :-))) (Ivana, 19. 02. 2008 21:47)

-Jak dnes v pořadu Bubílkové pan Ivan Langer "na zachycené nahrávce" se přeřekl a místo -
půjdeš bručet ...chtěl říct budeš brečet:-)))

Hele, Teo :-) (Jana F., 19. 02. 2008 21:46)

My dneska nějak nemáme den, ale včera jsi nás pěkně rozparádil tou rakví :-)). Tak zas někdy, bude líp :-).

Hele, holky, (aTeo von Chucpe, 19. 02. 2008 21:34)

jestli tady chcete dělat agitku socanům, tak já u toho bejt nemusím... :-(

No potěš koště... (aTeo von Chucpe, 19. 02. 2008 21:33)

Aby socani kultivovali politickou scénu? To je podobné, jako kdyby kurvy chtěly vymýtit promiskuitu. :-/

To je příklad férového usilování:-))) (Ivana, 19. 02. 2008 21:32)

kopíruji:
Podle ČSSD si ODS Melčáka s Pohankou koupila a poté zřejmě podobnou motivací získala i poslance Snítilého.
....Ve světle slov ministra vnitra Ivana Langera, který s bezpečnostním aparátem za zády vyhrožuje vězením svým politickým soupeřům.:-(

Zmatky ... (Jana F., 19. 02. 2008 21:21)

...tak ty tady dneska jsou, jak je vidět na první pohled, ale netýkají se V.K., v tom ohledu je to jasné. Přece nepopřeš, že to měl pěkně nahnuté a musel se od začátku pořádně rvát. Dalo by se to říct i takhle: slušní lidé do té psí rvačky o kost nešli. A to mi připadá, že je na tom podstatné.

:-) (Ivana, 19. 02. 2008 21:17)

Já mám dojem Teo,že Jana tím Klausovým usilováním myslela něco asi v tomto smyslu:
http://media.novinky.cz/823/118235-original-bnic1.jpg

Kopíruji:
Sociální demokracie se rozhodla "kultivovat českou politickou scénu." Nástrojem k tomu má být podle ČSSD to, že se všechny strany veřejně distancují od získávání politické podpory díky přeběhlíkům. To ČSSD vyčítá především ODS. Strana sama se zavázala, že přeběhlíky přijímat nebude.

Co to plandáš za zmaty? (aTeo von Chucpe, 19. 02. 2008 21:03)

"... sveřepé usilování V.K. o vytoužený post."
Jaký vytoužený, když už ho měl a má ho dál?
Švajnerajn snad sveřepě neusiloval? Se prober... :-P

Jani nikoho nejmenuji. (Ivana, 19. 02. 2008 13:16)

- Na internetu je spousta bogů!
"Ať se chytí kdo se cítí."

Jinak já Švejnarovi fandila (už jen z důvodů nutné změny) a jestli jsou lidé,kteří svůj názor po jeho prohře změní..."nemám slov"to je snad ta nejhorší vlastnost člověka.Poraženému ještě šlápnout za krk.Fuj.

:-) (Jana F., 19. 02. 2008 12:43)

To bych neřešila, není to aktuální :-). Mimochodem, tady je na místě poznámka o poražených, do kterých se nekope. Myslím tím, že je docela zajímavé sledovat, jak se lidi teď chovají ke Švejnarovi, když už je jisté, že, prezidentem nebude. Opravdu je to poučné vidět, jak si kopnou i ti, co ho dřív chtěli, o těch druhých nemluvě. Je to dobrá analýza lidského charakteru a jsem ráda, že si takhle doplním o leckom obrázek.
O podlézavosti Klausovi ani nemluvě, to je obzvlášť nechutné.

:-) (Ivana, 19. 02. 2008 11:29)

Blani,jen tu poslední?No to bylo shrnutí toho předešlého.Fajn :-)))

Ano, ... (Jana F., 19. 02. 2008 11:28)

...Blanko, ta poslední Ivančina věta v jejím prvním příspěvku je pravdivá, Ivanka píše dobře :-). Ale nebudu předstírat, že se mě týká. Pro mě to bylo zajímavé, proto jsem o to tak dlouho a zoufale usilovala. Ale prohrála jsem, proto ale nebudu teď říkat, že stejně nebylo o co stát.

:-))))) (bdm, 19. 02. 2008 11:12)

Dobře, tedy bez narážek na konkrétní osoby: Tu poslední Ivančinu větu bych podepsala :-))))

Promiň, Ivanko.... (Jana F., 19. 02. 2008 10:38)

...ale opravdu žádné narážky na jednoho člověka a jeho blog. Jinak se to ale výslovně nikoho dalšího netýká, pochopitelně, to už jsem psala ve Stop a děkuji. Jen jedno jméno prosím nezmiňovat. Nechci být první, kdo poruší dohodu :-).
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář