Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nové komentáře dole.

graverovi (Radka, 10. 10. 2008 21:45)

ano, nevyzná se v tom ani prase. protože maže. ale jste mimo. mě vadí, že o mě píše lži, ne že by mně obviňovala ze lži:-) a hlavně to, že když ty její lži vyvrátím, tak rychle maže...
teď jsem jasně napsala příspěvek, nevím o tom, že by tam bylo cokoliv sprostého. jen pravda. a je fuč. no má to cenu s takovou .....? už podruhé vyhlásila, ať jí někdo dokáže lež. už podruhé tvrdí, že když ona si myslí, že je to pravda, tak to lež není. tak bude dál urážet, pomlouvat, ...vždyť je to furt dokola...

graverovi (Radka, 10. 10. 2008 21:19)

ano, nevyzná se v tom ani prase. protože maže. ale jste mimo. mě vadí, že o mě píše lži, ne že by mně obviňovala ze lži:-) a hlavně to, že když ty její lži vyvrátím, tak rychle maže...
teď jsem jasně napsala příspěvek, nevím o tom, že by tam bylo cokoliv sprostého. jen pravda. a je fuč. no má to cenu s takovou .....? už podruhé vyhlásila, ať jí někdo dokáže lež. už podruhé tvrdí, že když ona si myslí, že je to pravda, tak to lež není. tak bude dál urážet, pomlouvat, provokovat "seknutím drápkem"...vždyť je to furt dokola...
BTW: a mazat musela, protože kdyby nemazala, bylo by vidět, jaká je zákeřná prolhaná mrcha:-)

gravere (Jessie, 10. 10. 2008 20:55)

Ty máš být sakra v hospodě... Jen jsem to přesunula z ohleduplnosti k Arthurovi a Tarasovi, aby se to tady nemíchalo. Takže tohle tam dám taky.

omg... (graver, 10. 10. 2008 20:53)

... a ještě to Jana všechno vymazala (což ostatně slíbíla), takže teď už nikdo neví,o čem to vlastně žvaním.
Ty vole, to je matrix...

Radce (graver, 10. 10. 2008 20:51)

"opravdu nevím, co jsem překroutila"
Ale já taky ne - ten post měl být jako pilulka pro všechny zúčastněné. Vždyť už se v tom nevyzná ani prase - mně z toho selhává multitasking. Pomalu začínám souhlasit s bdm, že nerozumím ani slovům, natožpak významu.
Jestli jsem to správně pochopil, tak vám vzájemně vadí, že vás ta druhá obviňuje ze lži. Ale proč vám to vadí? Je jasné, že jedna o druhé nemáte valné mínění, tak proč vám vadí, co si o vás myslí někdo, koho neberete?
Sakra, nějak jsem se do toho zamotal. Pokud jste někdo pochopili, co chci říct, tak mi to prozraďte...

Jessii, Janě F., Hance, Petře atd atd.. (Radka, 10. 10. 2008 20:29)

napsala jsem tři příklady z mnoha.
...byla jsem přesvědčená...Takže jsem myslela....
Tak na to nemám co říct. Vy jste přesvědčená, tak proto to není lež?:-))))

takhle jsem to určitě neformulovala ...
psala jste teovi, že neví, jak by se choval on, kdyby jsem mu vyhrožovala a navíc přes rodinné příslušníky.
a vám osobně jsem se za to omluvila...
ne, napsala jste, že na to nemáte důkazy, nenapsala jste, že to není pravda.
moje přesvědčení a možnost dokázat fakta jsou dvě různé věci...ale vědomá lež to nebyla...
a jsme tam, kde jsme byly. Vy si myslíte, jste přesvědčená, a proto to není lež:-)))

... z mých daní byste se neuživila...
ano, na vaše napadení, že si kecám na BC když jsem placená z vašich daní (mimochodem to nebylo v době, kdy by mě jakkoliv živil stát z jakýchkoliv daní:-))) jsem napsala, že z vašich daní bych se neuživila. To je zveřejňování údajů z vašich daňových přiznání??? Jestli platíte měsíčně sto litrů daň, beru zpátky. A omlouvám se, uživila byste mě.

Nicky jsem několikrát vysvětlovala a vždycky okamžitě přiznám, když použiju jiný
tak to si nerozumíme. Na oáze jste psala, jak je podlé psát pod různými nicky a jak byste to vy nikdy neudělala. A dělala jste to. Dokonce jste si sama podporovala svoje názory. Stačí kouknout na nicky na oáze:-)))

Je lhaním vaše měnění identity, kdy jste jednou muž a jindy žena? To není měnění nicků, to už je záměrný klam, lež.
...NIKDY jsem na dotaz, zda jsem žena či muž nenapsala, že jsem muž.

Dlouho jste nepřiznala, že píšete jako pan 1234 nechutnosti na oaSu.
Komu? Kdy? Jak? Proč???

Tajila jste to a zastírala.

Dehonestující bláboly na oaSe obsahují velké množství záměrných lží a překrucování.
Tak to uděláme jako vy, ukažte jednu jedinou LEŽ, která je o vás na oáze:-)))


Závěr: Ano, je to asi paranoia. Maslet si něco, co není pravda, a vydávat to za pravdu. Psát o někom lži jen proto, že jsem "přesvědčená"....Já jen váhala, jestli to není haluz z chlastu.

blance (Radka, 10. 10. 2008 20:16)

...chcete snad popřít, že jste se na BC presentovala jako pracovnice FÚ...
a já to snad popírám, že jsem DĚLALA kontroly? Zkuste až budete hledat kouknout třeba na datum. A mimochodem, pracovníci FŘ kontroly nedělají.

graverovi (Radka, 10. 10. 2008 20:14)

... vzájemně se překrucujete ..
opravdu nevím, co jsem překroutila. ale je mi to vcelku jedno.

heh... (graver, 10. 10. 2008 17:10)

Když vy do sebe tepete, vzájemně se překrucujete a obviňujete ze lží na takových kokotských argumentů, místo abyste se snažily vzájemně pochopit a milovat :-)))
Vychytávat se na rozdílech FÚ/FŘ, obviňovat někoho ze zveřejnění DP na základě jeho prohlášení, že se z vašich daní neuživí, trumfování, kdo kdy kde použil víc různých nicků, aniž by to ostatním prozradil...
Že už se na to nevyserete - stejně prý má být konec světa...

Jani,..... (bdm, 10. 10. 2008 17:05)

... já už sice za chvilku mizím ale když budu zítra použitelná, tak já si fakt tu práci dám! A k tomu trošku té "upřímnosti a otevřenosti podle Radky". Ale už při pomyšlení na zítřek se asi dneska zruším děsem :-)))))

Blanko (Jessie, 10. 10. 2008 16:52)

Právě jsi částečně vysvětlila, proč dohadování s Radkou tady nechci, na tohle její profesionální lhaní, mlžení a překrucování jen za účelem někoho nachytat slovíčkařením a utlouct ho záplavou žvástů fakt nemám...

Radce (bdm, 10. 10. 2008 16:40)

Radko, chcete snad popřít, že jste se na BC presentovala jako pracovnice FÚ? To vážně chcete, aby vám to někdo hledal?! :-))) Pokud to popřít chcete, tak jděte rovnou do háje. Pokud nepopíráte a zároveň to byla lež, tak se zamyslete nad sebou, proč tohle matení máte zapotřebí :-)))

a ještě... (Jessie, 10. 10. 2008 16:23)

Upozorňuji, že dohadování s Radkou později smažu. Vysvětlovat to nikomu nehodlám.

re: lež (Jessie, 10. 10. 2008 16:17)

"Napsala jste na 13. komnatě, že pracuji na FŘ v Brně. Ale já tam nikdy nepracovala" - byla jsem přesvědčená, že tam pracujete. Fakt ne? Když vy se jednou vydáváte za pracovnici FÚ a pak to zase popíráte. Takže jsem myslela, že když ne FU, tak FŘ. A připojujete se z to IP MFCR.

"že vám vyhrožuji přes rodinné příslušníky" - takhle jsem to určitě neformulovala a vám osobně jsem se za to omluvila. Bylo to na základě údajů na oaSe, těžko rozlišovat, co kdo, proto ta omluva. Jak jsem už psala, moje přesvědčení a možnost dokázat fakta jsou dvě různé věci, můžete tohle mé tvrzení nazvat jakkoliv, i že bylo nefér, ale vědomá lež to nebyla.

"Napsala jste tady, že zveřejňuji údaje z vašeho přiznání" - psala jste na BC o tom, že z mých daní byste se neuživila. Je to smazané, ale bylo to tam.

Nicky jsem několikrát vysvětlovala a vždycky okamžitě přiznám, když použiju jiný. Například na Sagitu jsem při debatách s V2 používala jiná jména, když jsem chtěla, aby debatoval věcně. Mé jméno ho vždycky rozdráždilo jako hadr býka :-)). Ale podstatné je, že přiznávám, aniž bych musela.

A dovolte mi taky otázky: Je lhaním vaše měnění identity, kdy jste jednou muž a jindy žena? To není měnění nicků, to už je záměrný klam, lež. Dlouho jste nepřiznala, že píšete jako pan 1234 nechutnosti na oaSu. Tajila jste to a zastírala. Je to lež? Dehonestující bláboly na oaSe obsahují velké množství záměrných lží a překrucování. A tak bych mohla pokračovat. Jenže se mi fakt nechce ve vašich lžích hrabat...

 

lež (Radka, 10. 10. 2008 15:46)

Nějak to pořád nechápu, co je podle vás lež. Napsala jste na 13. komnatě, že pracuji na FŘ v Brně. Ale já tam nikdy nepracovala. Je to lež nebo ne?
Napsala jste tady, že vám vyhrožuji přes rodinné příslušníky. Není to pravda, nikdy jsem jim nic nepsala, netelefonovala, nemejlovala ani nic podobného. Vám jsem nikdy taky nevyhrožovala. Je to lež?
Napsala jste tady, že zveřejňuji údaje z vašeho přiznání. Není to pravda. Je to lež nebo ne? (a tohle není vůbec těžké pro vás prokázat - když je zveřejňuji, ukažte kde??)
Kdysi v začátcích jste tady psala, že jste nevystupopvala pod jiným nickem než Jana F. Na oáse v sekci nicky je tolik vašich nicků....Je to lež nebo ne?
Prosím, ráda bych věděla, co je podle vás lež a co jen paranoia či haluz. Napište to.
A to jsou jen příklady (setinka) kdy lžete o mě.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Jessie, 11. 10. 2008 15:25

(bdm, 11. 10. 2008 15:29)

Třeba dojde na svlíkání z kůže :-)))

:-))

(Jessie, 11. 10. 2008 15:25)

No, je to spíš něco jako: "Miluješ mě?" nebo "Chcete mě?". Svlékání tam nehrozí :-)).

Jessie, 11. 10. 2008 15:17

(bdm, 11. 10. 2008 15:20)

Takže to je nějaký hybrid, jo? Já znám jen tu svlíkací. A když se nikdo nesvíká, tak mě to nebaví :-))).

hra :-))

(Jessie, 11. 10. 2008 15:17)

Přece u @Tea, jak se mají všichni vyjádřit, jestli jim @Teo VADÍ - NEVADÍ :-)). Je to jak podepisování anticharty. Ti, co jim NEVADÍ, jsou na zvláštním pochvalném seznamu. Já to nestihla podepsat :-)).

Jessie, 11. 10. 2008 15:01

(bdm, 11. 10. 2008 15:09)

Náááhodou, já jsem fit :-).

Jani, a jaká hra vadí-nevadí?? Ta klasika? U nás je sice pěkně ale dost kosa - já se tedy vysvlíkat nehodlám :-)).

A @Tea se "nechozením" nevzdáš - @Tea tu máš furt :-)))

...

(Jessie, 11. 10. 2008 15:01)

"vaše varování Jiřině na vaší "domovské" oase, že Jana je schopná telefonovat rodinným příslušníkům a udávat někoho v práci" - Radka tohle psala i jinde, předkládala to jako fakt, že to dělám. Tuším na Sagitu, možná i u gravera. Udělala jsem chybu, že jsem to tenkrát nechtěla od ní dokázat. A taky nebyl nikde žádný @Teo, který by ji k tomu donutil...

K tomu mému "zažrání" do Radky, nevím, jestli je to to pravé slovo. Ona jako taková mi opravdu může být ukradená. Pronásleduje mě kam se na internetu hnu, sem se dívá průměrně dvacetkrát denně, i na Štědrý večer (děsivá představa), kdežto já na jejich oaSu kašlu. Ale mám k jejím vulgárním způsobům a k ní samotné velkou averzi, to přiznávám. Napíšu to tak, jak to je, když už jsme u té hry VADÍ - NEVADÍ :-): prostě mi vadí tam, kam bych ráda chodila já. Blbé přiznání, já vím... Vadila mi u gravera, i u @Tea. Jasně, vím, co mi řekneš, Blanko, nechodit tam :-). Jenže je prostě pár lidí, kteří jsou neopakovatelní, kterých se nechci vzdát, ty třeba taky mezi ně patříš.

A díky, že sis udělala čas po včerejšku :-)

Ach jo...

(bdm, 11. 10. 2008 14:33)

Radko, vy jste vážně tak naivní, že si myslíte, že tyhle hrátky se slovíčky vám k něčemu budou? Nebo alespoň někomu jinému? Takže úplně jednoduše: na BC jste se presentovala jako pracovnice FÚ (jestli vás k nějaké kontrole pustili, je úplně jedno a v podstatě byste měla pravdu, i kdyby jste tam uklízela). Takže vůbec nechápu, proč někoho obviňujete ze lži, když o vás řekne, že jste pracovnice FÚ. A pokud jako pracovnice FÚ nespadáte pod žádné FŘ, pak je to sice úkaz zvláštní ale u vás je už všechno možné. Nebo s tím FŘ je to tak, jak napsal Graver? "Vychytávat se na rozdílech FÚ/FŘ" No, asi měl pravdu a bude to to nejpravděpodobnější.

V té další dlouhé litanii, která ale stejně byla adresovaná jen Janě, jsem na tom jako Graver – nevyznám se v tom. Tady je ale podle mě chyba ve formě – protože když pro citaci nepoužijete uvozovky, tak člověk neví, co reprodukujete a co říkáte za sebe. Ale i kdybych tomu rozuměla, myslím, že pro mě by se stejně nic nezměnilo – celou tu historii znám. A přestože tohle nebylo adresováno mně, tak se k tomu vyjádřím – když tak nečtěte: pokud Jana chytla podezření, že slídíte a zjišťujete si o ní informace, tak já se jí nedivím, protože sama z vlastní zkušenosti vím, že vy slídíte a pátráte po jménech, která by vás vůbec zajímat nemusela – viz. paní daňová poradkyně Drobná – snad si vzpomenete, kdyby bylo nutno, je možno dohledat na BC. Já se tedy Janě vůbec nedivím. Druhou věcí ale je, vydávat to (v jejím případě) za fakt, pokud je to jenom domněnka. Ale nic o tom nevím, tak samozřejmě ani nevím, zda něco v ruce má a zda by vůbec byla ochotna říct, jak se k tomu dostala. Jenže, Radko, když něco vypadá jako kachna, chodí to jako kachna a kváká to jako kachna, tak to bude zřejmě kachna – takže po vlastních zkušenostech s vámi Janě věřím, že nevaří až tak úplně z vody. A i kdyby vařila z vody, tak vy jste na tom úplně stejně: viz. vaše varování Jiřině na vaší "domovské" oase, že Jana je schopná telefonovat rodinným příslušníkům a udávat někoho v práci. Ani se vás nebudu ptát, z čeho vaříte vy :-)))

Takže shrnuto a podtrženo – já zůstávám na svém úplně původním dojmu, který se přes vaše různé identity nezměnil. Vždycky k vám (k vašemu nicku) budu přistupovat s předsudkem, že jste dost hrubá ženská, která má potřebu si své frustrace vybíjet tam, kde k tomu dostane prostor. A Janě se v tomhle divím: je stejně tak zažraná do vás, jako vy do ní a kolikrát s ní ani proto není řeč. Vy jste mi ukradená, u vás mi to ani tak nevadí. U Jany mi to vadí.