Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nezabíjejte Jessii

26. 2. 2008

Jen informace: když jsem před nedávnem nakoukla do skvělého blogu aTea von Chucpe, neodolala jsem a napsala tu a tam komentář. Myslela jsem, že je to jen náhodná krátká návštěva a abych ten blog neohrožovala nebezpečím, že mě tam vypátrá můj fanklub a zanese to tam svinstvem, podepsala jsem se jako "Jessie". Nějak zvlášť opatrná jsem nebyla, protože si ráda hraju s ohněm a bezpečí mě nudí, takže už se to stejně dávno prošvihlo. Teď mám problém s přepisováním svého jména při psaní komentářů k blogům, protože tam to naskakuje přednastavené.

Takže odteď se budu na všech blozích, kde mi ještě nezakázali přístup, podepisovat Jessie. Jestli i tady, to ještě nevím, to jméno se mi zalíbilo :-).

Jen pro pořádek a po několikáté zopakuji  svoje stanovisko k faktu, že někdo používá na internetu víc nicků - samo o sobě to není nic vyloženě špatného. Důvody pro to mohou být různé, jeden jsem uvedla výše. I tak je to ale jev ne zrovna žádoucí, protože to způsobuje pěkný zmatek a bordel, jak je vidět.

Odsouzeníhodné by bylo, kdybych pod jiným jménem psala někde svinstvo, ke kterému bych se styděla přiznat. Což není můj případ a nikdy nebude. Stojím si za vším, co píšu, i když si to kolikrát slíznu. Když šlápnu vedle, nemám problém se omluvit.

A svoje dluhy platím, aspoň se snažím :-).

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Já to zhdnotím:-))

(Jiřna, 28. 2. 2008 20:15)

Potrefená husa nejvíc kejhá. A to se prosím týká celé té debaty, ufff. Jo a vo tom to je:-)))))

...

(graver, 28. 2. 2008 18:33)

"A neříkej, gravere, že ses v těch debatách ničemu nenaučil"
Naučil - a hodně. Jen v konfrontaci s jinými se můžeš dozvědět něco o sobě.

"blgování je pro lidi,kterým stačí jakkoli plácat"
To je princip blogu. Blogování je pro každého - pro ty, kteří plácají i pro ty, kteří mají co říct. Problém je v tom, že vám se nedaří to rozpoznat.
"sebevědomý blb tady machruje se svojí blbostí"
To je jen úhel pohledu. Kdyby to tu četl někdo neznalý kontextu, tak tuhle formulaci vztáhne na vás.
"A jiný to vezme vážně nad vším uvažuje,hledá logiku kde žádná není"
No, to máte tak. Yntelykent se rád zamyslí i nad blbem, zatímco naopak to nefunguje. Je to srozumitelné?

...

(Jana F., 28. 2. 2008 18:18)

Ano, promíjení je přesnější, než odpouštění. A neříkej, gravere, že ses v těch debatách ničemu nenaučil :-).

...

(graver, 28. 2. 2008 18:12)

"někdy dát hajzlíkovi přes čumák pomůže hlavně jemu a dá si příště pozor a nestane se z něj velký hajzl"
S tím souhlasím, i když i tohle funguje jen velmi, velmi zřídka. Ale řeč byla o odpuštění a to už nefunguje téměř vůbec. Tohle neříkám proto, abych se hádal nebo někoho naštval. Já jsem dostal přes držku mnohokrát - a vždycky záleželo na tom, od koho.

"myslí si,že tady bude dělat haura"
To si nemyslím - to dělám.
"všem vykládat jak on je ten nejlepší"
Je tu snad ještě někdo, kdo tomu nevěří? (promiň, Chucku, tebe nemyslím).

...

(graver, 28. 2. 2008 18:05)

"Musime definovat kdo je to hlupak"
Každý, kdo má jiný názor, než graver :-)
"Tak kdo urci ze my hlupakem nejsme"
Graver nebo Chuck Norris :-)
"Co mam odpoustet? Urazku?"
Ne, protože moudré (mezi které se nepočítám) urazit nelze. Odpouštět můžeš *úmysl* urazit. Odpustit můžeš hozené kladivo, i když nedopadne.
"Nebo zeby to nebyl az takovy hlupak a ja ho bral prilis vazne"
To je přesně ono. Nějaký graver může v nějaké internetové diskusi jen těžko někoho urazit. Ale někdo, na kom ti záleží a jehož názory respektuješ? To už asi ano...

Odpouštěj hlulákovi...

(Jana F., 28. 2. 2008 18:03)

...a uděláš z něj lumpa - kdepak, to je hluboká pravda, někdy dát hajzlíkovi přes čumák pomůže hlavně jemu a dá si příště pozor a nestane se z něj velký hajzl :-).

xxx

(radka, 28. 2. 2008 18:02)

provedu:o) Me to hned napadlo, ze je to hra :o) Akorat jsem si to chtela radeji overit. Protoze me to fakt trapilo a premyslela jsem o tom.
Tak Vam preji jeste hodne radosti.

radko

(Jana F., 28. 2. 2008 17:59)

Tvoje pocity ovlivnit nemůžu, ale v debatách tady není nikdo takový, že by chtěl druhého jen účelově a zle urazit a nebyla s ním možná žádná domluva, protože on prostě se domluvit nechce. Takoví lidé na internetu jsou, to přece poznáš ten rozdíl. Já z těch debat tady mám dobrý pocit a baví mě. Nikdo z nás nejde až na doraz toho, co by "dokázal", necháváme druhému prostor, mě nevadí nemít poslední slovo a klidně nechám druhého mít navrch a uznám chybu. Tak to tak neprožívej :-).

xxx

(radka, 28. 2. 2008 17:58)

to se posouvame do filosoficke roviny. Musime definovat kdo je to hlupak a jak ho rozezname. Kde je meritko a kdo ho urci. Predpokladam, ze my se za hlupaka asi nepovazujeme. Tak kdo urci ze my hlupakem nejsme a ten druhy je.
A stejne je to s odpoustenim. Co mam odpoustet? Urazku? Ale jak me muze hlupak urazit :o) Nebo zeby to nebyl az takovy hlupak a ja ho bral prilis vazne. Az tak vazne se me urazi?

xxx

(radka, 28. 2. 2008 17:55)

Gravere, tak jsem to taky pochopila :o) je to legrace ze strany toho kdo si udrzuje nadhled a odstup.

...

(graver, 28. 2. 2008 17:54)

"gravere, i demokracii se musi lide ucit"
Souhlasím, ale k tomu "gravere" jsi mohla připojit ještě pár dalších oslovení :-))
"Odpouštěj hlupákovi a uděláš z něj lumpa."
Neuděláš - věř tomu, že ne. To je strašná pitomost (Blanka promine), kterou už spousta lidí odskákala. Lump je lump a nelump je nelump (vyber si sama, kde vidíš mě) bez ohledu na to, jestli mu nastavíš zrcadlo odpuštění

xxx

(radka, 28. 2. 2008 17:50)

zapomela jsem dodat slovicko v realu v te posledni vete (radku). Ve virtualni realite se samozrejme muzou i zabit :o))

na me to pusobi hrozne

(graver, 28. 2. 2008 17:50)

To si tak neber. Já myslím, že nikdo (já tedy určitě ne) nemá jako primární cíl někoho urážet nebo nasírat. To je prostě jedna z forem diskuse - ne moc hezká, ale je tady. Kdybych chtěl někoho opravdu trefit, tak věř tomu, že to dokážu. Některé lidi (třeba Janu) znám z virtuálu už pár let (vždycky to takhle nevypadalo) a určitě bych dokázal vymyslet něco jen za tím účelem je sejmout. Ale proč. Jak správně píše Ivana, jsem starý ješita, ale své ego si dokážu namasírovat jinak, než dobrým pocitem, že jsem někoho dostal na kolena.

"Jemozne ze je to jen hra, ze je to mineno jako legrace. a ze vas to bavi se takhle furt popichovat vzajemne"
Asi budu vypadat jako staré prase, ale v některých případech mě to opravdu baví.

re: xxx

(Jana F., 28. 2. 2008 17:50)

"schopnost využívat slabosti a ubohosti jiných. Docela fuj, že?"
Ne to není fuj, naopak. Blanka mi napsala před časem hezkou zásadu: "Odpouštěj hlupákovi a uděláš z něj lumpa." Takže klidně dál využívej, my budeme taky :-).

xxx

(radka, 28. 2. 2008 17:48)

gravere, i demokracii se musi lide ucit. zejmena ti co jsou zvykli pouze na diktaturu, treba tak vyrustali a nejedou se kolem ni objevi spousta ruznych nazoru :o) Ruznorodost, pestrost, chaos, rozbiha se to na vsechny strany jako stado blech :o) a i v tom zmatku se porad musi nejak domluvit (treba pokud jsou kolegove), dojit ke nejakemu vysledku

re: xxx

(graver, 28. 2. 2008 17:43)

"Nekdo me upozorni ze pisu blbe, blbosti, s chybama. Noa co? ja si budu dale psat. On me upozrni a ja si napisu."
Přesně tak. To je princip webové demokracie - dělej si, co chceš, počítej s tím, že na to ostatní budou reagovat - a pak si dál dělej, co chceš. Tvůj komentář víceméně vyjadřuje mé chápání webových diskusí.
Takže správná odpověď na mé mentorování ohledně gramatiky zní: tak se z toho poser, vole.

"vlastně jeho slabost ubohost" - ne, pouze schopnost využívat slabosti a ubohosti jiných. Docela fuj, že?

xxx

(radka, 28. 2. 2008 17:43)

Gravere :o))) To ja prece vubec nevim, predpokladam ze to vis. Ja nejsem specialista na gramatiku. Neresim to.

xxx

(radka, 28. 2. 2008 17:21)

Ivano, no a co? Proc bych si mela davat pozor :o) Tak me upozorni... Virtualni svet je mimoradne svobodny. Lze ho brat i jako trenazer (cviciste) pro skutecne vztahy v realu (o nic nejde) Nekdo me upozorni ze pisu blbe, blbosti, s chybama. Noa co? ja si budu dale psat. On me upozrni a ja si napisu.
Neni to krasne? Oba dva jsou spokojeni a nikdo neni ukrivden.

xxx

(radka, 28. 2. 2008 16:54)

tak se do toho vlozim, logicky me napadlo tipnout komu cemu pristup. Pokud je v tretim pade jednotneho cisla nad i ta dlouha carka tak tam dlouha carka patri. Pokud v tretim padu jednotneho cisla patri jen tecka, tak tam patri tecka.
JInak si myslim ze at s dlouhym nebo s kratkym i ci y vypovidaci hodnota zustava priblizne stejna. To jsou fakt vyjimky, kdy se zmeni carkou ci y-i cely smysl vety.

Kdyz se lide nerozumi, tak to bude asi necim jinym

no tak jo :-)

(graver, 28. 2. 2008 13:20)

Ona to tak myslela, jen to jinak napsala a každý, kdo to nepochopil, tak je graver...
To se fakt nediv, že ti pořád někdo něco předhazuje...

btw: Ivance gratuluju k nové tiskové mluvčí - s jejími stylistickými schopnostmi to považuju za dobrý nápad (mír, bratři a sestry :-)))


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

následující »