Jdi na obsah Jdi na menu
 

Tohle je proměnlivá stránka, kde se vás snažím nalákat tam, kam aktuálně nakukuju a píšu. Uvítám, když mě na oplátku pozvete tam, kam chodíte vy. 

1.10.2008

* Mám velkou radost z Tarasova nového blogu, tak přece jen to nevydržel   .

*  Jan - Achnat napsal v diskuzi ve fóru tato slova: " ...proč se zlobíš? Vždyť to co jsem napsal neodkrylo tvé nitro...nebo ne? Nečekal jsem že ne,byla to jen jedna z variant,ta z jednodušších.Pohádka.Ne kritika.Navíc nebyla napsána proto aby se tě dotkla.Proč se všichni hned naserou?To je nuda.Nerozumim tomu,jak může někoho naplňovat,to věčný"vim jak se cejtíš,ahoj,koupila jsem si turbokoště,jsi milá,haf,přeji vám,je to těžký,bůh neexistuje,jsi výjmečný,tolerance,vole mňau,jen kritizuješ,všechno dobrý a jiný slova měnící se v hrudky hnoje jen co opustí hlavu.Teplý,neosobní hrudky hnoje.Proč se nepošťourat v druhym?Dát si tu práci a zjistit co mu dělá dobře,co ho žere,co mu je fuk a hnout s nim?Bejt psychopat.Máš strach?Neni to fuk?Vždyť se přece nepotkáme,ne?Proč do toho nedáte víc...?" Jako by mi mluvil z duše:  "Proč do toho nedáte víc...?"

*  Někdy člověk narazí na něco tak kouzelně pitomého, že zůstane úplně paf  a není schopen jediného slova. To se mi stalo u článku Arthura Denta, ve kterém přirovnává radar k zubaři .

10.8.2008 

@Teo mě obvinil ze lhaní, což mě fakt otrávilo, takže jsem ho vyzvala, aby uvedl jedinou mou lež, do té doby tam nevkročím (k velké radosti mnohých). Jelikož se iniciativně zapojují do hledání mých údajných lží další mí příznivci, tak reaguju tady:

153] Jessie, mohu já? (Ramesse II. - Mail - WWW) * 09.10.2008, 15:39:19
Na blogu u Misantropa blogu uvedla, že si chcete založit vlastní blog. Což jste v úmyslu neměla, neboť blog už máte. Nebyla to účelová lež, na kterou jste pak navázala dalšími tvrzeními mimo realitu? Když jste byla demaskována, pokračovala jste mstivými poznámkami na svém blogu. Je toto lež?

Není. Blog na bloguje jsem si opravdu chtěla (a dosud chci, zkouším různé možnosti) založit, psala jsem o tom několikrát i tady. Estranky mají omezené množství komentářů, takže je musím pořád mazat a dávat do archivů. (Mimochodem, po mém neustálém otravování mi to zvýšili  zatím na 5000 (velmi děkuji :-)), to prý by mi mohlo stačit :-)).

11.8.2008 pokračování...

[171] [151] (graver [openID] - Mail - WWW) * 10.10.2008, 09:25:28
Jesie: nikdo nemá nic lepšího na práci, než skenovat všechny blogy, na kterých jsi rozlezlá (up to date jsem jich napočítal 26459,72) a dělat rešerše všech polopravd a překroucenin. Jen co já pamatuju, tak jsi se kdysi kdesi komusi (Radce?) musela omluvit za cosi, co jsi o ní řekla, protože jsi to nemohla dokázat.

A vsadil bych se, že lež je i tohle:
[151], protože pokud to "Do té doby sbohem" znamená, že sem nevlezeš, dokud ti @Teo něco nedokáže, tak fakt kecáš už teď :-))

Ostatně lže každý - ty, já, Mirek Dušín, matka Tereza i Fuck Norris...

Přece když něco nemůžu dokázat, tak to neznamená, že to je lež, proboha, gravere...

A nikomu nestojím za to, aby dokazoval obvinění, která po mě hází?. Na mě se chtělo, abych své obvinění Radky dokázala. A já jako poctivý dobrák jsem přiznala, že to dokázat nemůžu (přesněji nemůžu a nechci, protože do toho nemůžu tahat další lidi) a ještě se já vůl omluvím, což mi bude do smrti předhazované...

Debata s Radkou je zde .  Už je mi z toho blivo. Kdo byste tam chtěl být smazanej, tak dejte vědět. Já už s ní končím.

 

archiv 1 , komentáře 1 , 2

archiv nástěnka s komentáři 3 ,4 , 5 , 6

archiv komentářů 7

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

uSlIRvRWhWiuTMe

(vdguuo@okzqmo.com, 13. 1. 2010 5:22)

JSvgGK <a href="http://jbwqaavkljum.com/">jbwqaavkljum</a>, [url=http://nfjuouzonqke.com/]nfjuouzonqke[/url], [link=http://qywsxvspfkmu.com/]qywsxvspfkmu[/link], http://lgoehbwfqbxf.com/

:-))))

(bdm, 11. 10. 2008 14:57)

Gravere, já už si nějakou dobu říkám, že kontakt s vámi nebude až tak marný :-)) Od vás se člověk ladasco dozví :-)))

zAbařský

(graver, 11. 10. 2008 14:53)

... dle známé vykřičené čtvrti ve starém Římě, zvané Zábaří (nacházela se ve smrdutých bažinách za odpadní říčkou Barrou). Označení člověka veskrze nechutného, nedodržujícího elementární pravidla osobní hygieny a zvrhlého i na tehdejší poloměry *)

*) ještě za císaře Jorona se společenský status quo nazával poloměry, za což může trhlý Řek Archimedes. Poměr z toho udělal až senátor-novátor Poblius Maso.

???

(bdm, 11. 10. 2008 14:39)

Nevíte, co je to zAbařských? :-)) Já ne :-))

Zubaři a radarové :-)

(bdm, 11. 10. 2008 14:38)

No vidím, že vy těch zabařských radarů ještě nemáte dost :-)).

...

(graver, 11. 10. 2008 13:37)

Další možnost je, že jsem blbej já, ale právě přesně tuhle větu, tzn. vztah k A může podobný, jako vztah k B já nechápu tak, že A je podobné B. Můj vztah k pavoukům je značně podobný mému vztahu ke komoušům, přesto je fyziognomická podobnost pavouků a komoušů zanedbatelná (tedy až na výjimky). Ale to je vcelku fuk...

...

(Jessie, 11. 10. 2008 13:14)

Tak jsem asi fakt pitomá, ale podle mě když se někdo vyjádří ve smyslu, že "odpor k radaru by se mohl nevyplatit stejně, jako odpor k zubaři.", tak to chápu jako přirovnání radaru k zubaři.

btw:

(graver, 11. 10. 2008 12:13)

Koukl jsem do toho článku, ve kterém údajně Artur Dent srovnává radar se zubařem a mám v tom trochu zmatek. V tom článku Misantrop (to je Artur Dent?) sděluje, že toto přirovnání učinil nějaký Fendrych kdesi jinde, přičemž Misantrop toto přirovnání označuje za "úžasné" a ptá se, jestli *odpor* k radaru není náhodou pdobný, jako odpor k zubaři. Závěrem vyslovuje domněnku, že odpor k radaru by se mohl nevyplatit stejně, jako odpor k zubaři.
V celém článku jsem nenašel ani náznak toho, že by sám Misantrop přirovnával samotný radar k samotnému zubaři. Autor dokonce nesrovnává ani ty postoje, pouze říká, že *někdo* (z článku vyplývá, že rozhodně ne on sám) se k oběma záležitostem staví obdobně.
Takové tvrzení tedy já osobně (opakuji, že já osobně) považuju za těžké překrucování a nedivím se, že jsou pak na tebe různé lidé nasrané.

gravere

(Jessie, 10. 10. 2008 20:55)

Ty máš být sakra v hospodě... Jen jsem to přesunula z ohleduplnosti k Arthurovi a Tarasovi, aby se to tady nemíchalo. Takže tohle tam dám taky.

omg...

(graver, 10. 10. 2008 20:53)

... a ještě to Jana všechno vymazala (což ostatně slíbíla), takže teď už nikdo neví,o čem to vlastně žvaním.
Ty vole, to je matrix...

Radce

(graver, 10. 10. 2008 20:51)

"opravdu nevím, co jsem překroutila"
Ale já taky ne - ten post měl být jako pilulka pro všechny zúčastněné. Vždyť už se v tom nevyzná ani prase - mně z toho selhává multitasking. Pomalu začínám souhlasit s bdm, že nerozumím ani slovům, natožpak významu.
Jestli jsem to správně pochopil, tak vám vzájemně vadí, že vás ta druhá obviňuje ze lži. Ale proč vám to vadí? Je jasné, že jedna o druhé nemáte valné mínění, tak proč vám vadí, co si o vás myslí někdo, koho neberete?
Sakra, nějak jsem se do toho zamotal. Pokud jste někdo pochopili, co chci říct, tak mi to prozraďte...

Jo, Dente,

(Taras, 10. 10. 2008 19:07)

já jsem vám do toho mailu zapomněl nakopírovat hned následující příspěvek, toto:

[83] Aha... (@Teo) Vloženo 15.08.2008, 14:25:20
A já měl podezření, že maj stejnou I.P. adresu....

Jak sem byl ještě nasranej od Laca, tak jsem si ho spojil s @Teem. Ale je snad jasný, že píšu o IP a ne o pluginu. Takže vyřízeno, k dennímu pořádku, hrabě.

To s tím Jochem; máte krátkou paměť. Vy jste ho obdivoval, velice, teď bych měl krásný, ale bohužel nadměrně sexistický přirovnání. Že jste později prozřel, je vám ke cti. Jenže i v tom u vás citovaném článku jsou hrubky, a ty jste chtěl nejprve vyřídit u vás na blogu, tam to nejde, takže jsem slíbil, že se s Joche vypořádám v připravovaném článku o českém fatálním vztahu levice-pravice (dodnes nenapsném), na což jsem po vašem vtipkování přestal mít chuť. Takže taky k dennímu pořádku?

Aby to nezapadlo

(Arthur Dent, 10. 10. 2008 17:41)

ještě zvýrazním, že souhlasím s Tarasem v názoru na Jochovo psaní, a nezbývá mi, než považovat mnou odkázaný článek z "kdysi" za ostrůvek pozitivní aberace v Jochově tvorbě. Fakt, že se s Tarasem na něčem shodnu, považuji za natolik unikátní, že jsem cítil potřebu to připomenout zvlášť.

(Předpokládám, že je nyní patrnější důvod mého rozhořčení nad tím, že Taras nakladl rovnítko mezi "Líbí se mi tento konkrétní článek od Jocha" a "Souhlasím se vším co Joch píše a uznávám ho" - nebo jak to psal... Nejsa fundamentalistou mi nedělá problém uznat, že i člověk, který vystupuje jako šulín, může mít v něčem občas pravdu.)

Opět pro Tarase

(Arthur Dent, 10. 10. 2008 17:34)

Tak jsem si to přečetl. Začátek je docela ukrutný mindtwist a odpovím na něj anekdotou. Ptá se Silberstein Bluma, kam že jede. Blum povídá, že do Olomouce. A Silberstein odpoví: "Říkáte že jedete do Olomouce. Když vy říkáte, že jedete do Olomouce, tak ve skutečnosti jedete do Prostějova. Ale já vím, že jedete do Olomouce. Tak proč mi lžete?" Tím bych to považoval za odbyté.

Druhá část s tím Lacem je mi naprosto nepochopitelná, otázka je, jestli máme na mysli stejnou věc. Takže s dovolením připomenu váš vzkaz:

---
"Na blogu u Laca vydal sam admin toto prohlasemi: [82] INTELEKTUaLOVe Z MASA A KOSTi (LACO - WWW) Vlozeno 15.08.2008, 13:31:14
[81] @Teo, od Arthura vim, ze Mirek ani Taras nejsou zive bytosti. Je to plugin do Bloguje.cz, ktery se aktivuje v momente, kdy se v systemu objevi clanek majici v titulku slova intelektual a Arthur Dent.

Protoze chodim z pevne IP od O2, nikdy jsem nepouzil anonymizer nebo jiny zpusob utajovani, jsou jenom dve moznosti: budto jste lhal vy Lacovi, nebo lze on.

Prosim o vysvetleni, MK"
---

Tam nikde nevidím obvinění, že byste "údajně v diskuzi a na Bloguje vystupoval pod několika IP", jak tvrdíte. Jediné co tam vidím je to, že Laco použil moji přezdívku k nějakému svému fórku, vy jste na to skočil, ani na vteřinu jste pravděpodobně nepřipustil, že o celé záležitosti nic nevím, a vyložil jste si to tak, že "buď lže Laco vám nebo já Lacovi". Následně po mně chcete nějaké vysvětlení něčeho, co se odehrálo mezi vámi a Lacem a co je mi šumafuk.

Ano, souhlasím s tím, že takovéhle fórky neprospívají ku zdaru věcí. Jen si dovolím připomenout, že jsem se fórku nedopustil ani přímo, ani zprostředkovaně, ale byl jsem jeho, byť nepřímým, cílem. Moje reakce na něj byla tedy zcela adekvátní: Laca jsem požádal, aby mě do podobných fórků nezatahoval, že jeho "nevinné fórky" mají pro mne zcela hovadné důsledky, a to proto, že vzhledem k proběhlým sporům mezi mnou a vámi vyzněl jeho vtípek jako přilití oleje do ohně, za což mu tedy rozhodně neděkuji.

Co jste pak udělal nebo neudělal v souvislosti s Lacem je mi jedno, a to tak, že srdečně - to jsou věci mezi vámi dvěma, mě to nezajímá a budu rád, pokud do nich nebudu vtahován. Jen je škoda, že jsem si nevšiml, že jste ukončil diskusi o Jochovi - já si totiž žádné diskuse nejsem vědom.
A PS, když už jsme u toho Jocha: Četl jsem v poslední době některé jeho nové výplody a musím říct, že by i vůl zaplakal! To pojednání, na které jsem odkazoval, mi stále připadá jako pěkná odpověď na ty věčné otázky "rozdíl mezi L a P", ale to, co jsem četl od něj teď, to jsou neskutečné fundamentalistické slátaniny!

graver, 10. 10. 2008 17:22

(bdm, 10. 10. 2008 17:32)

Neva, na mé straně budou i tak :-))

no tak jo...

(graver, 10. 10. 2008 17:22)

... ale budou oběti!

graver, 10. 10. 2008 17:10)

(bdm, 10. 10. 2008 17:12)

Gravere, jestli v tom konci světa máte prsty, tak, prosííííím, až zítra, jo? :-)))

:-))

(Jessie, 10. 10. 2008 17:11)

Večer si užij a mysli na příjemnější věci :-).

heh...

(graver, 10. 10. 2008 17:10)

Když vy do sebe tepete, vzájemně se překrucujete a obviňujete ze lží na takových kokotských argumentů, místo abyste se snažily vzájemně pochopit a milovat :-)))
Vychytávat se na rozdílech FÚ/FŘ, obviňovat někoho ze zveřejnění DP na základě jeho prohlášení, že se z vašich daní neuživí, trumfování, kdo kdy kde použil víc různých nicků, aniž by to ostatním prozradil...
Že už se na to nevyserete - stejně prý má být konec světa...

Jani,.....

(bdm, 10. 10. 2008 17:05)

... já už sice za chvilku mizím ale když budu zítra použitelná, tak já si fakt tu práci dám! A k tomu trošku té "upřímnosti a otevřenosti podle Radky". Ale už při pomyšlení na zítřek se asi dneska zruším děsem :-)))))


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

následující »